Avatar billede tiny_thim Nybegynder
09. september 2001 - 13:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Rollercoaster Tycoon.

Hejsa eksperter.
Jeg leder efter detlidt ældre strategi spil Rollercoaster Tycoon. Mit spørgsmål lyder så: Hvor kan man købe eller downloade den fulde version af spillet, altså ikke demoen.
På forhånd tak.
Tiny.
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 13:22 #1
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 13:26 #2
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 13:27 #3
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 13:28 #4
http://www.spilpriser.dk/spil/spil-top10.asp?ID=144577&Genre=- Simulator -&omraade=PC&omraade2=Spil

Den originale version.
De 2 andre er addons.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
09. september 2001 - 13:30 #5
De links milo og bbs har lagt ud er til en side hvor man kan købe det. Det er jeg glad for, men jeg ville helst downloade spillet. Jeg syntes ikke at jeg vil give 349 kr for et 2 år gammelt spil!
Ellers må jeg sige at der hurtigt er kommet svar, tak!
Tiny
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 13:31 #6
Du kan ikke downloade det, du kan måske downloade en demo, men det er jo ikke så sjovt.
I realiteten kan du godt downloade det, men det er warez, og derfor må det ikke downloades på eksperten.dk.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
09. september 2001 - 13:33 #7
Det kan jeg godt se. Men du kunne jo bare sige hvad warez siden hedder. Så kan jeg bare downloade det udenom eksperten.dk
Please hjælp mig.
Tiny
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 13:33 #8
ja du får ikke nogen til at fortælle dig hvor du kan downloade det, her inde...
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 13:34 #9
Det må jeg desværre ikke, det er ulovligt her på eksperten.dk.
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 13:34 #10
Desværre tiny...du må nøjes ned ovenstående links !
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 13:35 #11
Spørgsmålet lyder også ..
Hvor kan jeg købe eller downloade ..
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
09. september 2001 - 13:36 #12
I kan jo lægge et link på min email: tiny_thim@hotmail.com
Jeg ville blive meget glad hvis i ville gøre det.
Tiny
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 13:45 #13
Et sådan spørgsmål må vi ikke besvare herinde på eksperten. Tænk lige på at disse svar kan findes i søgetjenesterne på nettet. og at linke til warez er ulovligt.
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 13:48 #14
synes du skulle lukke dette spørgsmål tiny.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
09. september 2001 - 14:47 #15
Du kan bare vente lidt, jeg mener de er på vej med en 2\'er :-)
Avatar billede 569687 Nybegynder
09. september 2001 - 14:49 #16
Tja det der med at downloade det, den går sku ikke :O).......Så du er nødt til at invistere i det, den skulle nok være at finde på www.spilpriser.dk :O)
Avatar billede gixmo Nybegynder
10. september 2001 - 14:02 #17
Jeg har en hjemmeside hvor du kan downloade det!!!
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
10. september 2001 - 14:57 #18
Hejsa gixmo.
Du må da meget gerne sende en email til mig med linket på. Min email er: tiny_thim@hotmail.com
Tiny :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
10. september 2001 - 15:04 #19
Husk bare at i ikke må give points til ting som sker uden for eksperten, som andre brugere ikke kan have glæde af, og warez link ikke må posten her!
Avatar billede fcs Novice
07. august 2002 - 09:07 #20
Gixmo og Tiny Thim>> Det er ikke tilladt at spørge/svare når det gælder warez. Ydermere er det heller ikke tilladt at dele point ud for løsninger, som ikke er tilgælngelige for alle brugere af eksperten. Jeg mener at dette er et meget grelt brud på reglerne (i har begge været er meget længe og burde derfor kende reglerne). Tiny Thim får gentagne gange at vide at det ikke er tilladt her på eksperten og Gixmo burde vide at man ikke skal svare på denne slags spørgsmål. Hvis ikke pointene bliver leveret tilbage hurtigst muligt og der kommer en eller anden form for undskyldning herinde, så vil begge brugere blive deaktiveret indenfor 24 timer.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin