Avatar billede nofire Nybegynder
09. september 2001 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lette point - Palm - PDA

Hej - jeg vil bare høre om der er nogen der ved om man kan få en palm - der kan kommunikere med en mobil telefon ( mobilen har infarød ) - så man kan skrive en mail på palm\'en også sende den via mobilen ??
Avatar billede martinskou Nybegynder
09. september 2001 - 12:52 #1
Jeg har en alm. 3Com Palm III , den har som standard infarød port, samt en Nokia 6610, og det er alt hvad der skal til.

Ikke helt: Du skal også have et internet abbo. som du kan ringe op til fra en mobiltelefon. TDC ar et som kan bruges til ca 500 pr. år.

Og så skal du lige have en e-mail klient til din palm, www.eudora.com har en freeware som er rigtig god!

Og så skal du lige have sat din palm op: under prefs->connection laver du en ny forbindelse (IrCOMM to Modem) og denne forbindelse benytter du under prefs->network...

Det er vist alt hvad der skal til :-)
Avatar billede nofire Nybegynder
09. september 2001 - 13:13 #2
Ved du om der er andre palms der kan - Skulle det være muligt så langtid der er infarød port
Avatar billede perj Nybegynder
09. september 2001 - 19:27 #3
Heller ikke noget problem med Palm Vx.
Avatar billede nkuga Nybegynder
15. september 2001 - 19:43 #4
Det gælder stortset alle palms - ved det gælder for palm m105 - den kan desuden tilsluttes en pc\'er og kan gøre det derfra !!
Har du yderliggere spørgsmål - så kan jeg træffes på icq :)
Avatar billede nofire Nybegynder
15. september 2001 - 19:45 #5
Hovsa - SVAR
Avatar billede nkuga Nybegynder
15. september 2001 - 19:48 #6
Ok - hvis det var noget kan jeg godt lave det til et svar