Avatar billede gaudi Nybegynder
09. september 2001 - 11:38 Der er 12 kommentarer

Hvorfor alt det point halløj.......det er usmart!!

Hejsa Ekspertdudes

Jeg er lige begyndt på eksperten, og elsker allerede jeres site. Det er genialt!

Men både det at logge ind, og det at skulle tjene point syntes jeg er en virkelig dårlig ide. I mine øjne skulle sådan en side bare være totalt fri og nem at bruge. Hvad nu hvis jeg ikke har nogle point og bla. bla. det er belastende at vide at jeg måske går død for point en dag...gaaaaaaab!!!

Dog syntes jeg at man kunne bruge et rating system ala. FXP boardsene hvor man starter som \"Newbie\" - for tilsidst at ende som \"Gud\"......hoho - Det afhænger selvfølgelig af hvor sej man er til at svare på spørgsmål.
Tanken om at ende som en IT-Gud er ikke det værste jeg kunne forestille mig. ;-)  Men det sker jo nok ikke lige med det samme

Man kunne så have forskellige Guder og underguder....til de forskellige kategorier.......tænk lidt over den.......og få lavet nogle fede ikoner til at illustrere folks status!!

Ellers endnu engang......FEEEEEED SIDE!!! - bare syndt den skal ødelægges med pointræs.
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:43 #1
logge ind = brug punktet \"Eksperten.dk skal automatisk logge mig ind fremover.\" næste gang du logger ind
point = du skal jo svare på spørgsmål for at tjene point. Desuden tjener du 5 point hver dag du er tilmeldt eksperten + 1 point for klik på banner (1 klik pr. dag)
rating system = det kan du se af dine point :) (altså må makse være gud :))

Enig med pointræs... der findes eksistenser her på eksperten der vil tjene point for enhver pris... :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. september 2001 - 11:46 #2
modsat kan man så sige at hvis der ikke var pointene som en \"gulerod\", ville eksperten.dk ikke være dét det er idag og folk ville næppe få svar så hurtigt som de gør idag.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
09. september 2001 - 11:51 #3
Nu kan du også prøve og holde dig til point der bliver givet

15 for et nemt
30 for et mellem
60 for et svært

Jeg kan se du har oprettet 2 spørgsmål. Et til 0 point og et til 200 ( http://www.eksperten.dk/spm/107397 )
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. september 2001 - 11:53 #4
kommenterer ikke den slags når der ikke er point ude *LÅÅÅÅÅÅÅL*
er også enig i pointræset, der er for mange der bare lige skal kommentere, at de i hvert tilfælde ikke gider at at lave en opgave for de point der er udsat.
Velkommen til gaudi (jeg er heller ikke så gammel i gårde her)
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 11:55 #5
enig med maniacdog> velkommen til :) men hpld dig til de 15 - 30 og 60 så går der nok ikke pointræs i det :)
Avatar billede foldager Novice
09. september 2001 - 11:55 #6
Ja læs reglerne inden du kommer med nye ideer!
De holder faktisk og er hurtigt læst.
Avatar billede ricky1 Nybegynder
11. september 2001 - 19:41 #7
Mange (tror jeg)
stiller deres spørgsmål på builder måske burde man lave om på systemet men status , er nok ikke det der skal til ,
man kunne også bruge minus point så man ikke mister sin mullighed for at oprette spm.
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 12:29 #8
Hey Gaudi, du har SÅ meget ret, men hvad hjælper det når alle er så opsat på at TJENE ...
Jeg gir dig samtidig ret i at det er et FEDT site, men alle de der pointspassere kan vi fornuftige mennesker sq ik bruge til noget....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. september 2001 - 21:35 #9
Point systemet kan givet trænge til en opdatering, men vi mener det er en god målestok for brugernes viden, og derfor vil det fortsat være på. Der er kommet mange gode forslag til justeringer som kan gøre det bedre, og dem vil vi lave, så snart vi får tid til det.
Avatar billede hotpop Novice
25. september 2001 - 21:54 #10
andreas_admin> Det lyder sørme godt, du. Vi er nogen stykker som glæder sig til der bliver sat orden på point-systemet :)
Avatar billede makse Nybegynder
25. september 2001 - 22:05 #11
Og få så den \'Nyeste Spørgsmål\' knap fikset. :)
Avatar billede hotpop Novice
25. september 2001 - 22:08 #12
ja det var da træls... hvad mon så der sker når man søger???