Avatar billede frequenz Nybegynder
09. september 2001 - 05:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny begynder hjælp

Hej eksperter...

jeg søger en der har en rigtig god adr til at lære flash i den må godt være dansk :)

håber i kan finde en til mig :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. september 2001 - 06:03 #1
køb hæftet Flash5 fra IDG Forlag til kr. 89,- det er ret godt, kan købes i alle boghandler, det er godt både som opstart og som opslagsværk
Avatar billede frequenz Nybegynder
09. september 2001 - 06:07 #2
jeg har brugt relig penge på asp og php kan du ik gi mig en adr på nettet ?
Avatar billede paxster Nybegynder
09. september 2001 - 07:26 #3
Jeg har en rigtig god en.. det er http://www.flashplanet.com der er både tutorials og meget andet guf, den perfekte side for enhver nybegynder i Flash!

Godtnok er tutorialsene på engelsk men jeg synes de er godt formuleret og lette at forstå. Siden er helt klart et besøg værd!

/Paxster
Avatar billede paxster Nybegynder
09. september 2001 - 07:27 #4
Jeg ville svare osse så her kommer smøren igen ;]

Jeg har en rigtig god en.. det er http://www.flashplanet.com der er både tutorials og meget andet guf, den perfekte side for enhver nybegynder i Flash!

Godtnok er tutorialsene på engelsk men jeg synes de er godt formuleret og lette at forstå. Siden er helt klart et besøg værd!

/Paxster
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. september 2001 - 08:14 #5
Du kan købe en rigtig god lære bog hos boghandleren på Danmarks Tekniske Universitet, der hedder Flash5! Creative Web Animation.

Link til info om bogen: http://www.peachpit.com/books/catalog/71969.html

/per
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
09. september 2001 - 13:10 #6
en billig metode for fattigrøven er at kigge på det lokale bib, og evt. bestille nogle flash bøger.
Avatar billede ktromborg Nybegynder
12. september 2001 - 09:46 #7
Ellers kan du gå ind på www.turtleshell.com
Denne side er lavet af en dansker og han er som regel villig til at svare på spørgsmål.
Yderligere har han lavet en glimrende tutorial(guide) som man kan benytte. (Prøv også lige at se The Turtleshell Story, nu hvor du er der...det er fandeme gennemført lavet!)
Avatar billede Xelot Nybegynder
12. september 2001 - 13:58 #8
Avatar billede frequenz Nybegynder
14. september 2001 - 22:02 #9
undskyld jeg siger det her men jeg syntes det er lidt svært at finde det :(
Avatar billede frequenz Nybegynder
20. september 2001 - 21:48 #10
lukket pga jeg ik kunne rigtig bruge de sider :( i am so sorry