Avatar billede swiffer Nybegynder
08. september 2001 - 21:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

DVD --- HVORDAN ???

Kan man brænde en DVD på sin brænder fra en AVI fil?? ... og evt. hvordan?
Avatar billede silverflame Nybegynder
08. september 2001 - 21:59 #1
du kan lave den om til mpeg og så derfra lave den til en vcd som kan spilles i en dvd... men ellers kan du ikke
Avatar billede safri2 Nybegynder
08. september 2001 - 22:13 #2
silverflame>>>

Hvordan laver man .avi om til .mpeg ?
Avatar billede silverflame Nybegynder
08. september 2001 - 22:15 #3
Avatar billede whatever Nybegynder
11. september 2001 - 10:05 #4
silverflame>> Man kan opså lave den til mpeg2 og brænde den som svcd. Men ikke alle afspillere kan klare svcd. Det kan desuden ikke anbefales, at lave avi om til mpeg. Du mister noget af kvalitet, når den bliver komprimeret.
Avatar billede .sieker Nybegynder
25. september 2001 - 15:12 #5
mangler du stadig hjælp til at lave en vcd - da jeg har godt ved hvordan mn - gør - og næsten uden tab af kvalitet :)
.sieker
Avatar billede shp Nybegynder
26. september 2001 - 20:17 #6
Med TMPGEnc (freeware) kan de fleste filmklipformater laves om til MPEG1 (VCD format).
Med Nero 5.5 kan MPEG1 brændes til VCD\'ere.
Se vejledning, links og andre muligheder på http://www.vcdhelp.com