Avatar billede c_plus Nybegynder
08. september 2001 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gameserver script til mysql

www.gameserver.dk Jeg har hentet det script!
Jeg ville gerne have smidt en masser SERVERIP\'s ind i en mysqldatabasen, således at det er lige til at hente ud, og så man kan se hvem der er online og spiller!

Ud over det, vil jeg gerne have en lille funktion på, som ledere efter en bestemt spiller, og skriver den server han spiller på..

Jeg har forsøgt at rode med det selv, men måtte opgive. Hvis du gider lave dette for mig, er der 200 til dig :;)

c+

ps: det er den til CS
Avatar billede myplacedk Nybegynder
08. september 2001 - 15:53 #1
Prøv at spørge under \"freelance\", her hjælper vi hinanden med at lave tingene selv.
Avatar billede c_plus Nybegynder
08. september 2001 - 16:13 #2
Prøv at holde din mund! Måske er der nogle der vil hjælpe.
Tak
Avatar billede myplacedk Nybegynder
08. september 2001 - 16:31 #3
Hey! Jeg prøver sgu på at hjælpe dig!
Idiot...
Avatar billede c_plus Nybegynder
08. september 2001 - 16:33 #4
nejnej! Ikke misforstå mig!

Glemte en :).. Jeg håbede bare lidt der var nogle der keedede sig sådan en grå lørdag!

Sorry
Avatar billede myplacedk Nybegynder
08. september 2001 - 16:44 #5
Okay. Men det er altså stadig under freelance du har nemmest ved at finde den slags.
Dem som vil arbejde (evt. gratis), læser i freelance. Dem som vil hjælpe andre med at gøre det selv, læser her.
Avatar billede c_plus Nybegynder
08. september 2001 - 16:48 #6
Okay!

Så flytter jeg bare derover! Håber ikke du er sur hehe!