Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 13:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Avanceret grafik! HJÆLP!

Jeg er ved at lave en chat hvor jeg skal bruge lidt hjælp til! Det er nemlig sådan at jeg har nogle frames
fx:
- chat (Chatten)
- opdat (Opdatereingframe)

Opdat framen kigger i en database og chekker om den skal opdatere noget i framet Chat! Hvis den skal det skal den ændre nogle billeder i Chat framet! Hvordan gør jeg det?

Altså opdat skal ændre et billede i framet Chat
Avatar billede roenving Novice
08. september 2001 - 14:31 #1
top.Chat.document.images[\'billedNavn\'].src=\'detAndetBillede.gif\';

bare ind i dit andet script

hth
jes
Avatar billede olebole Juniormester
08. september 2001 - 15:12 #2
<ole>
Pas lige på upper-/lower-case: \'chat\' og \'Chat\'. Spørgeren synes ligeglad - det kan jeg garantere, JavaScript ikke er!  =o)
/mvh
</vole>
Avatar billede roenving Novice
08. september 2001 - 16:09 #3
I\'m quite aware -- måtte faktisk ændre det, fordi han skrev Chat med stort til sidst !!

>>qlutzy: Beware ;-|
Avatar billede ricky1 Nybegynder
08. september 2001 - 22:17 #4
olevole
Avatar billede olebole Juniormester
08. september 2001 - 22:26 #5
ricky >> Nå ja...lidt spansk er man vel altid!
(dårlig joke, der skal bortforklare en typo - og som kræver kendskab til spansk udtale af bogstavet \'b\')
=o)
Avatar billede roenving Novice
09. september 2001 - 02:41 #6
no habla español
Avatar billede olebole Juniormester
09. september 2001 - 02:56 #7
...og bliv ved med det!  =oD
Avatar billede roenving Novice
09. september 2001 - 03:11 #8
Si, comprende