Avatar billede clh Nybegynder
08. september 2001 - 13:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Besøgende

Jeg vil gerne hører om der er nogen der har en god ide til, hvordan man får flere besøgende på ens hjemmeside!
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 13:31 #1
lav en god side med noget godt indhold...
Avatar billede clh Nybegynder
08. september 2001 - 13:33 #2
Er det nu dig igen el_barto :-). Jeg har siden, men der er sku så meget lort på alle de forbandet søgemaskiner
Avatar billede www.dk Nybegynder
08. september 2001 - 13:33 #3
Og smid den på jubii eller noget andet...
Avatar billede clh Nybegynder
08. september 2001 - 13:34 #4
jubii stinker
Avatar billede www.dk Nybegynder
08. september 2001 - 13:36 #5
Hvorfor gør det det?
Avatar billede clh Nybegynder
08. september 2001 - 13:39 #6
Fordi det tager utrolig lang tid af få siden registreret, og når den endelig er registreret har man måske fået noget mere interessant indhold på siden!
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 13:50 #7
lav bannere og tilmeld dig http://www.banner.dk eller lignende
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. september 2001 - 13:57 #8
a) gå ind på www.metamaten.dk og lav nogen gode velvalgte metatags om din sides indhold.
b) lav den så folk der kommer til din forside kan se hvad din side handler om og kan hitte ud af at komme hen til de undersider de er interreserede i.

Men først og fremmest:  \"lav en god side med noget godt indhold\".

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 14:57 #9
clh
du skulle nu også tage at følge jakob a\'s råd.

jakoba du siger bare til hvis du vil have halvdelen af pointene ikk
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 14:59 #10
men tak da for point
Avatar billede clh Nybegynder
09. september 2001 - 15:00 #11
ok, det er rigtigt nok, tak for rådet!