Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
28. januar 2000 - 18:03 Der er 14 kommentarer

Hvor kan man downloade en demo af Frontpage??

Hvor kan man downloade FrontPage2000 Trial??? Jeg har cd'en fra Privat Computer, men den er blevet ridset...
Please hjælp!!!
Avatar billede silberbauer Nybegynder
28. januar 2000 - 18:12 #1
Nej, den er vist ikke til download, da den er kæmpestor. Men du kan bestille den her mod et portogebyr:
http://www.microsoft.com/frontpage/trial/
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
28. januar 2000 - 18:25 #2
Hmm...det vidste jeg godt :( ...hvad så med FrontPage 98???? Ved nogle hvor man hente en demo af den ned???
Avatar billede snowball Novice
28. januar 2000 - 18:39 #3
Jeg tror ikke du kan hente hverken FP98 eller FP2k nogen steder hvis du skal holde dig på den rigtige side af loven, men på den anden side, så koster det kun lidt over 100kr. (16,90$ (med forsendelse og told!)) for en 45-dages trial af FP2000 !!!

Du kan bestille den her: https://microsoft.order-1.com/Frontpage/default.asp

Snowball
Avatar billede silberbauer Nybegynder
28. januar 2000 - 18:41 #4
Det kan man ikke. Du kan heller ikke længere downloade Outlook - jeg tror Microsoft har droppet download af software generelt.
Avatar billede snowball Novice
28. januar 2000 - 18:52 #5
silberbauer: Det passer ikke det du si'r !!!

Man kan stadig hente Outlook Express 5 (samt nogle andre M$ programmer) på http://www.windowsupdate.com !!!

Det er i øvrigt en side man ofte burde besøge hvis man vil ha' det meste/bedste ud af sine M$ produkter !!!

Snowball
Avatar billede silberbauer Nybegynder
28. januar 2000 - 18:55 #6
Åh jo, det passer. Jeg snakker om Outlook - ikke Outlook Express som er den neddroslede version. Outlook 98 lå i lang tid til download hos M$, men er nu fjernet og kan kun fås ved køb af Microsoft-software.
Avatar billede silberbauer Nybegynder
28. januar 2000 - 18:56 #7
Nå ja: selvfølgelig kan man også downloade IE 5.
Avatar billede snowball Novice
28. januar 2000 - 19:00 #8
og Net Meeting, Chat og faktsik også FP, men det er en gammel FP2 Exp. ;-|

Mht. Outlook, så mangler den en meget nyttig funktion, og derfor bruger jeg den ikke, så jeg er så'n set ligeglad med om den kan hentes eller ej ;-)

Snowball
Avatar billede funky_bo Nybegynder
19. februar 2000 - 23:53 #9
køb en nu cd vis du kan finde den nogen steder jeg har den da også og min er over riset og jeg åbner den da bare diricte fra cd'en og enstalere den.

funky_bo
Avatar billede persille Nybegynder
04. marts 2000 - 21:38 #10
Det ligner jo et gammelt problem, men jeg er først lige kommet på.
Den nyeste Office-pakke indeholder også FrontPage. Jeg har ikke kikket i den, så jeg ved ikke hvor mange elementer den har med af 2000.
Jeg bruger IDG's: FrontPage2000 Bogen, med rimelig stor tilfredshed.
Persille
Avatar billede meyersweb Nybegynder
22. marts 2000 - 13:56 #11
Som Pernille rigtigt nok skriver så ligger FP2000 i den nye office version. forskellen mellem fp2000 og fp97 er ikke særlig stor, men spørger man mig så er fp97 en lille smule mere brugervenlig
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. april 2000 - 21:35 #12
prøv alltheweb.com søg efter:
frontpage=674526 documents found - 0.0612 seconds search time

Der burde være en der passede
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
01. november 2001 - 19:35 #13
Jeg tor at du kan finde det på:www.downloade .com
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2001 - 19:37 #14
Lukketid snart?

Iøvrigt kan FP (FuckPage) downloades fra www.microsoft.com ...