Avatar billede tob Nybegynder
08. september 2001 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VIA 686 onboard lyd

Jeg har et EPoX bundkort med onboard lyd VIA 686. Wave lyden virker som den skal men min MIDI port, eller game port virker ikke. Jeg har fundet ud af at MPU401 driveren ikke er installeret, så jeg tænkte på óm der var nogen der havde en sådan til win2000 med VIA 686 onboard lyd? Eller er der nogen der kender en anden løsning?
Avatar billede dar Nybegynder
08. september 2001 - 12:56 #1
Kik i bios\'en!!!
Avatar billede dar Nybegynder
08. september 2001 - 12:57 #2
Den er altid god at kende og der er også mulighed for at tænde for midi-porten.
Avatar billede tob Nybegynder
08. september 2001 - 13:07 #3
Tak for hurtigt og rigtigt svar!!! Hvorfor fanden er sådan noget disablet i bois default det var da for åndsvagt...
Avatar billede makse Nybegynder
08. september 2001 - 13:07 #4
Du kan hente driveren på http://www.via.com.tw/jsp/en/dr/driver.jsp