Avatar billede bergstroem Nybegynder
08. september 2001 - 10:23 Der er 33 kommentarer

Fri chat uden reklamer

Hej Alle er der en der har et godt link til en asp chat hvor brugerne logger ind gerne med smilies flere rum og private beskeder....den skal være til fri download og uden banner

Bergstroem
Avatar billede fuldstop Nybegynder
08. september 2001 - 11:12 #1
Avatar billede bergstroem Nybegynder
08. september 2001 - 11:22 #2
hej Fuld stop har desværrer været på disse sider idag og ku ikke finde det jeg søger...

Bergstroem
Avatar billede fuldstop Nybegynder
08. september 2001 - 11:29 #3
Ok, prøv at se denne side, her er der noget med chat og smileys.
http://www.theill.com/asp/conquerchat.asp
Avatar billede bergstroem Nybegynder
08. september 2001 - 11:38 #4
Hej Fuld stop

Jo men på denne er der vist ikke privat besked funktionalitet er der ??

bergstroem
Avatar billede xcent Nybegynder
08. september 2001 - 12:01 #5
Du kan se en demo på en genial chat her: http://www.tdaugaard.dk/c/

Du kan downloade den her: http://www.solutions2all.dk/source_show.asp?id=42

Du skal godt nok være et medlem af deres community. Men det koster ingen ting.

Håber du kan bruge det.

->Xcent<-
Avatar billede xcent Nybegynder
08. september 2001 - 12:02 #6
Kan du bruge den?
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 12:54 #7
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 12:54 #8
Avatar billede bergstroem Nybegynder
08. september 2001 - 13:44 #9
Hej Alle

Tak for de mange forslag men desværrer er det alle dem jeg har brugt formiddagen på at finde ud af at enten er de meget restriktive omkring Logoer (reklame) eller også har de ikke privat besked funktionen... den der er tættest på det jeg vil er http://www.theill.com/asp/conquerchat.asp kan man lave en privat besked til dette ????

Bergstroem
Avatar billede knast Nybegynder
08. september 2001 - 14:43 #10
xcent<<Jeg har lige prøvet at downloade den, men den giver fejl når jeg vil unzippe den????

PS: jeg bruger Winrar
Avatar billede ransborg Juniormester
08. september 2001 - 17:37 #11
Jeg kan sende et script til dig, hvis det har interesse
Avatar billede bergstroem Nybegynder
08. september 2001 - 21:26 #12
hej Ransborg det ville da være kanon hvis du gad det du kan sende til til mig på henrik30@sol.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 21:32 #13
chat sendt.
Avatar billede bergstroem Nybegynder
09. september 2001 - 00:07 #14
bbs

kunne ikke udpakke det du sendte
Avatar billede knast Nybegynder
09. september 2001 - 00:12 #15
jeg er faktisk også på jagt efter sådan en chat, kan du ikke også sende et eksemplar til min????
Avatar billede knast Nybegynder
09. september 2001 - 00:13 #16
min e-mail er post@knast.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 09:42 #17
sendt, denne gang virker det.
Avatar billede xcent Nybegynder
09. september 2001 - 10:02 #18
Den chat jeg kom med havde da alt det du skulle bruge!
Avatar billede bergstroem Nybegynder
09. september 2001 - 21:30 #19
xcent muligt vis den havde alt hvad jeg ønskede men knast skrev at den lavede fejl ved download, og desuden sad jeg og arbejdede på at tilrette conquerchat, hvilket jeg også omformulerede mit spørgsmål til om der var nogle der kunne hjælpe med en funktion til at sende private meddelelser i denne chat ...

Sorry at jeg ikke lige fik givet dig denne status i går
Bergstroem
Avatar billede bergstroem Nybegynder
09. september 2001 - 21:35 #20
BBS
Kan stadig ikke unzippe filen efter download ....ved ikke hvad der går galt men ønsker også mere at få hjælpe til at tilrette den chat der kan hentes på http://www.theill.com/asp/conquerchat.asp  så ledes at den kan håndterer private beskeder

Bergstroem
Avatar billede knast Nybegynder
09. september 2001 - 22:07 #21
bergstroem<<jeg skrev ikke at jeg ikke kunne downloade den, jeg skrev at jeg ikke kunne unzippe den, men jeg bruger winrar og ikke winzip, så måske virker det med winzip....hvem ved???
Avatar billede xcent Nybegynder
10. september 2001 - 16:13 #22
Jamen, jeg har da scriptet, så jeg kan godt sende det til dig!.....
Der er jo ogsaå private beskeder!
Avatar billede knast Nybegynder
10. september 2001 - 16:35 #23
Det må du hellere end gerne.
Min mail er som sagt post@knast.dk
Avatar billede xcent Nybegynder
10. september 2001 - 16:49 #24
Har sendt chatten til emailen:
post@knast.dk
henrik30@sol.dk

Avatar billede xcent Nybegynder
10. september 2001 - 16:50 #25
Men knast... Jeg skal vel også have nogle point fra dig..... Kan du ikke oprette et spørgsmål og give mig de point?
Avatar billede knast Nybegynder
10. september 2001 - 16:59 #26
ja, men jeg desværre ikke 400, men bliver du tilfreds med en 60 stykker
Avatar billede xcent Nybegynder
10. september 2001 - 17:00 #27
jaja!....
Avatar billede knast Nybegynder
10. september 2001 - 17:02 #28
næsten synd at spilde spm 108000 på sådan noget

http://www.eksperten.dk/spm/108000
Avatar billede bergstroem Nybegynder
09. oktober 2001 - 09:10 #29
hmmm virker ikke som om der er nogle der kender en chat som den jeg vil have ???
Avatar billede ransborg Juniormester
13. oktober 2001 - 09:33 #30
bergstroem og knast,
indeholder chatten på www.netskuffen.dk det, som du søger?

Skriv til mig på claus@sickmann.dk

Jeg skal nok skrive herinde også, men jeg tjekker min mail mere end,jeg går herind

/Ransborg
Avatar billede filen Nybegynder
13. oktober 2001 - 09:40 #31
bergstroem>  Hmm kommer du fra en lille fiskerby ??? Grunden til jeg spøger er at din navn er ikke så alm.
Filen\\/\\/
Avatar billede bergstroem Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:10 #32
Ransborg skriv lige et lille svar for ser ud som om den du foreslår fra netskuffen kan være brugbar for mig ........dog med lidt ændringer hist og her
Avatar billede tommy_carstensen Nybegynder
19. august 2004 - 20:54 #33
Husk at lukke dit spørgsmål!