Avatar billede 9els1 Nybegynder
08. september 2001 - 08:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal der være på en recovery diskette til en Toshiba Satellite 1670

Da min recovery diskette til min Toshiba Satellite 1670 desværre ikke virker mere; vil jeg lige høre om man selv kan lave en? Er der evt. en der har en www adresse hvor man kan downloade en ? Toshiba har desværre ikke noget der kan bruges på deres hjemmeside. Undskyld hvis det er i den forkerte gruppe!
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
08. september 2001 - 12:37 #1
Jeg går ud fra at det ikke bare er en boot-floppy, men en der ligner den der fulgte med da du købnte \"dyret\", med lidt forskellige drivere og så\'n
http://bbs.toshiba.co.uk/public/default.htm
>enduser bulletinboard>satellite 1670
her har du de forskellige drivere til din maskine

Alternativt har windows jo en backup program hvis det bare er i tilfælde af skidt og kanel
h-klik disken>egenskaber>funktioner>sikkerhedskopi

startdiskette finder du kontrolpanel>tilføj/fjern..>startdiskette
den kan næsten altid få liv i dyret

Men hvad er det du vil have?
Avatar billede 9els1 Nybegynder
08. september 2001 - 15:35 #2
Det er den diskette der fulgte med til computeren jeg gerne vil have igen. Den der fulgte med virker som sagt desværre ikke mere.
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
08. september 2001 - 17:08 #3
Til min Toshiba fik jeg bare en cd-rom med win+drievrs på