Avatar billede bb2 Nybegynder
08. september 2001 - 00:44 Der er 16 kommentarer

bedøm min side

Hej bedøm venligt min side der findes på adr http://www.bigbrother.subs.dk , den har fået et helt nyt design giv den venligt en karekter (13 skalaen).. og evt. en lille kommentar!...

Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 00:52 #1
fut, mon opasia er gald for den?
Avatar billede bb2 Nybegynder
08. september 2001 - 00:53 #2
hvad mener du
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 00:54 #3
jeg mener heller ikke opasia, men TVDANMARK2
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 00:55 #4
bb2 har oprettet 3-4 forskellige brugere, så lad venligst være med at svare ham..
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
08. september 2001 - 00:55 #5
du skal nok gøre noget mere ud af teksten på banneret i toppen af siden og gøre de røde x\'er over de udstemte deltagere mere tydelige. Du skal nok osse gøre en hel del mere ud af dit farvevalg. Det kan godt være sidens indhold er godt men hvis ikke designet fanger opmærksomheden er det ikke meget værd. Brug nogle mere glade farver på siden.

Karakter 7 @ 13
Avatar billede bb2 Nybegynder
08. september 2001 - 00:57 #6
Billederne af deltagerne er nogle jeg selv har taget,
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 00:59 #7
bb2> Skal du ikke snart have nogle flere nye brugerprofiler herinde?

Så du kan få bedømt din lorteside flere gange end de 36 gange folk allerede har sagt at det er noget bræk?
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 01:03 #8
http://www.eksperten.dk/spm/89365  xenix
http://www.eksperten.dk/spm/87055  probelmos
http://www.eksperten.dk/spm/105172  jan-sch

Blot et lille udvalg omkring samme side, Tja hvorfor holder man sig ikke til samme bruger.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. september 2001 - 01:05 #9
Hvad er bigbrother? Jeg er big brother i min familie!

/per
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 01:07 #10
Ja man kan lave meget med et billedbehandlingsprogram ikke.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
08. september 2001 - 01:13 #11
hehe godt arbejde kharder :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. september 2001 - 01:20 #12
Pænt. brugbart og overskueligt layout.  klart plus
alting ser ud til at virke.
\"min side kan KUN ses i Internet explore\". Er en lidt kønnere måde at sige at den ikke overholder html standarden.  klart minus

mvh JakobA

Avatar billede dr.z Nybegynder
08. september 2001 - 11:29 #13
God nok! Måske lidt for kedelig...

Karakter: 8@13

*Dr.Z*
Avatar billede dr.z Nybegynder
08. september 2001 - 11:30 #14
Det var ment som et svar ^
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. september 2001 - 13:15 #15
Jeg vil også give siden et 8-tal.

Det er en ok menu du har lavet, chart og nope \"tællerne\" synes jeg at du skal flytte ned så de står sammen med reklamerne.
Stolen er ikke særlig flot. Strukturer siden lidt mere, sæt f.eks. alt teksten ind i en tabel, istedet for at der er noget der står alene
Avatar billede larsroed Nybegynder
12. september 2001 - 11:00 #16
hvad har du lavet med de billeder, de ser sku\' underlige ud, de har ikke den rigtig form i forhold til virkeligheder.

Det virke også som om siden ikke hænger sammen. Samt er siden virkelige kedelige.........

5/13