Avatar billede orca Nybegynder
07. september 2001 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af site

Hej alle. Jeg vil meget gerne have lidt feedback på mit site www.profiled.org. Gerne både design og funktionalitet osv.

Mvh Mark
www.profiled.org/?orca
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 20:49 #1
Dejlig let site. Rart, at man kan se, hvor man er! Men prøv at få linet tabellerne lidt mere op - det ser lidt tosset ud, når alle de linier ikke rigtigt mødes nogen steder...
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 20:51 #2
God velkomst man får, man bliver hurtigt orienteret om mulighederne på sitet, og linket med get startet er godt, så man hurtigt kommer igang.

Jeg er ikke så vild med de blå links i højre side, de matcher ikke, fordi de er for \"skrigende\".

Måske kan det diskuteres om der er for meget tekst på forsiden.

Designet er på sin vis overskueligt, men måske er det lidt for gråt og hvidt.
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 20:52 #3
Meget flot side, med meget god brugervenlighed! Virkelig meget brugervenlighed...

Måske skulle du PRØVE ar vælge nogle andre farver!

...og som jhol00 sagde: prøve at få linierne til at mødes nogle forkellige steder ;o)

*Dr.Z*
Avatar billede dna Nybegynder
07. september 2001 - 20:52 #4
Få en margin i venstre side af dine celler.. teksten står for tæt på kanten!

dna
Avatar billede labisama Nybegynder
07. september 2001 - 20:53 #5
Min mening over sitet er en blandet landhandel. Noget er godt og noget er skidt.

Siden er utrolig dejlig hurtig, og nem at overskue. Men alle de firkantede og ens farvede tabeller bliver lidt kedelige at kigge på i længden?...hvad med nogen billeder m.m.?

Ellers najz idé m.m.

/labisama
www.skisportalen.dk - Danmarks bedste skiportal...
Avatar billede orca Nybegynder
07. september 2001 - 20:58 #6
Hej igen alle svarere :). Jeg giver jer ret i at linl farvem er lidt \"kikset\". Jeg har selv siddet og ledt efter en mere passende farve, men alle andre jeg har prøvet har virket endnu mere \"skrigende\". Har i evt. nogen forslag?

dna -> Godt forslag med margin, det ordner jeg lige
Avatar billede zeromaster Nybegynder
08. september 2001 - 20:33 #7
Meget sej side :-)

11@13
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. september 2001 - 13:18 #8
En god side hvor der er styr på tingene. Jeg kan godt lide at det hele er sat op i kasser, det virker dejligt overskueligt.

Som der er skrevet før, synes jeg også at du skal lave en stylesheet, så linksne ikke er så kedelige.
Men ellers en god side!
10@13
Avatar billede tareszon Nybegynder
14. september 2001 - 12:27 #9
Siden er måske lige kompakt nok i designet, og jeres logo er en anelse for utydeligt til min smag.
Ideen bag sitet er netop, at man kan få en profil, og en profil er noget der er skarpt og præcist, og det bør vel også afspejle sig i jeres design.

Prøv også at adskille nyheder fra råd og vejledninger omkring brugen af profiled.org.

Farverne er fine - ikke forskrigende, men heller ikke for kedelige. Glimrende.