Avatar billede jerk Nybegynder
07. september 2001 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Switchbox - anbefaling søges

Hej - er der nogen, der kan anbefale en god og ikke alt for dyr switchbox: 2 pc\'er -> 1 mus/tastatur/skærm?
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. september 2001 - 16:18 #1
jeg har hørt meget godt om \"blackbox\"\'s produkter, men kender ikke deres priser...
Avatar billede curtsen Nybegynder
07. september 2001 - 16:30 #2
Bn elektronik...

koster ca 800-1000 kr i engod kvalitet..
Black box er rigtig godt men også temlig dyrt..
Avatar billede thomasd Nybegynder
25. september 2001 - 08:16 #3
Hvis du bor i nærheden af Århus, så er det Århus Radio Lager du skal have fat i.
De sender også hvis du ikke bor i nærheden.
Der kan du for omkring 600-700 kr købe en elektronisk Switchbox med kabler og det hele.
Pas på med at købe en mekanisk Switchbox, den kan ødelægge grafikkortet, jeg taler af erfaring.
Blackbox produkterne er meget dyre, og kvaliteten er ikke meget bedre end andre produkter.

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede jerk Nybegynder
25. september 2001 - 09:02 #4
Jamen det var heldigt, for jeg bor faktisk i Århus.
Avatar billede thomasd Nybegynder
25. september 2001 - 09:06 #5
Tak for pointen.