Avatar billede masterslave Nybegynder
07. september 2001 - 15:16 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

NetParty ;o)

Jeg skal til netparty idag men jeg vil gerne have et program som beskytter mig imod virus og hacking. For sidste gang jeg var til Party var der en der havde en virus og den fik jeg så så jeg blev nød til at formatere. Men programmet skal tjekke om der er virus i det inden jeg henter det.
Avatar billede dar Nybegynder
07. september 2001 - 15:19 #1
Norton AV er helt udmærket men ikke helt gratis...:( Kører selv med det (det fulgte med moboet - ikke noget pirateri her).
Avatar billede dar Nybegynder
07. september 2001 - 15:20 #2
Og i kombination med ZoneAlarm skulle du gerne være modstandsdygtig overfor det meste.
Og det var jo et svar!
Avatar billede dar Nybegynder
07. september 2001 - 15:20 #3
ARGH!
Avatar billede prodic Mester
07. september 2001 - 15:22 #4
Du kan hente en 30 dages trial udgave af Norton AV - det skulle vel være nok til at beskytte dig de par dage af party\'et varer.
Avatar billede prodic Mester
07. september 2001 - 15:23 #5
Avatar billede dar Nybegynder
07. september 2001 - 15:24 #6
Men der findes jo også gratis AV-programmer...
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 15:25 #7
dar->
Det skulle vel ikke være et soltek?!

masterslave->
Til de fleste net-partyes bedes diverse personer scanner deres pc igennem efter virus, før de kommer ind på netværket.

Det er ikke særlig tit der er virus, og du har været uheldig denne gang, det tør nok siges.

En glimrende løsning ville være Norton AV. Har du et gammelt Data-blad, så er der sikkert et antivirus program deri, og hvis det er et godt et, så opdaterer det sig sikkert selv til den nyeste version.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. september 2001 - 15:26 #8
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. september 2001 - 15:32 #9
tak for point :)

www.fotx.net/kimrosgaard
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 15:32 #10
Takker for points :)
Avatar billede dar Nybegynder
07. september 2001 - 15:38 #11
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 15:41 #12
Ok, der plejer ellers altid at følge en masse produkter med til soltek, så troede at det var det.