Avatar billede clh Nybegynder
07. september 2001 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede script

Er der nogen der sidder og keder sig, som gerne ville lave et script som beskrevet i:

http://www.eksperten.dk/spm/106849
Avatar billede myplacedk Nybegynder
07. september 2001 - 14:43 #1
Hør nu efter hvad jeg siger, scriptet er jo lavet! :)
Du skal bare sætte det ind på din side.
Avatar billede clh Nybegynder
07. september 2001 - 14:47 #2
Det ved jeg godt, men det er mere hvordan det skal se ud i mysql :-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. september 2001 - 14:50 #3
clh >> da du oprette #106849 og da du oprette det her spm, stod der en sjov lille tekst som man let overser fordi den er RØD, der står følgende: OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !
hvis du ikke tror mig kan du jo kigge her: http://www.eksperten.dk/opretspm.phtm
Og det betyder at et spm KUN må oprettes EN gang!
Avatar billede clh Nybegynder
07. september 2001 - 14:50 #4
ok undskyld
Avatar billede clh Nybegynder
07. september 2001 - 14:51 #5
stopper