Avatar billede kirkeby Nybegynder
27. januar 2000 - 23:27 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Mobiltelefon --> Skift operatør logo

Hvordan kan man lave en service på sin hjemmeside, så folk kan vælge et operatør logo, og få den på sin mobil ?!?
mvh Jesper

- Helst filer pr mail
jkp@jkp.dk

- Der gives op til 500 points for et godt svar med tilbehør :)
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. januar 2000 - 08:22 #1
Du kan ikke lave nogen service på internettet, idet det skal sendes via dit analog modem - det kan derfor ikke lade sig gøre, at sende det via en server

Hvis du vil lave noget, så skal du lave det på den måde, at en bruger sender dig en email med sit telefonnummer, hvorefter du sender logoet til denne.

Avatar billede fumes Nybegynder
28. januar 2000 - 08:38 #2
Uden dog at kende til det omtalte problem, bør det vel være muligt at sætte et modem på serveren, og så lave et program der sender skidtet afsted.

Ved dog ikke om sådanne programmer findes - ej heller hvordan de laves...
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. januar 2000 - 08:41 #3
Det kommer jo så and på, hvilken server vi snakker om, for hvis det f.eks. er NETsite ... så er jeg ikke sikker på, at det er gratis at sætte et analogt modem til serveren .. ;)

Ikke fordi NETsite er dyre, men det er bare noget uden for deres sortiment
Avatar billede fumes Nybegynder
28. januar 2000 - 08:50 #4
Der kan vi vist godt være enige - jeg prøver bare at komme med en idé til hvordan det måske kunne gøres - for lige på det punkt ved jeg ikke så meget om det !!

Men generelt hvis man ikke har sin egen webserver, så er jeg ikke sikker på at udbyderne generelt er ret medgørlige hvad sådan en anderledes konfiguration angår....

/f
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. januar 2000 - 09:03 #5
Nej ... men hvis du vil have din egen server, så kontakt NETsite --- de er villige til at stille en op - mod betaling self - og så er jeg sikker på, at du kan finde ud af noget, med at slutte et analogt modem til ;)

Det koster nok +2500 /md

Avatar billede kirkeby Nybegynder
28. januar 2000 - 15:24 #6
øøøhhh... hvorfor nogle programmer kan jeg uploade logoer med uden at bruge mobil ?!?
Avatar billede letmaelk Nybegynder
28. januar 2000 - 22:22 #7
Til Kirkeby..

Hvilke telefoner kan du uploade dem til......?? Send mig et svar på letmaelk@mail1.stofanet.dk Please...!!
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2000 - 01:32 #8
faktisk er det ikke svært at lægge logo ind på mobilen... problemet er bare, at det af en eller anden grund skal sendes enten via en anden mobiltelefon eller via et analogt modem....

Ingen kan tilbyde at sende det gratis via fx en hjemmeside, så derfor har ingen lavet det.....

hvis du mailer mig på kim@soze.dk, så kan jeg sende navn på program til at oploade med (HUSK: kan kun bruges til et analogt modem) og jeg kan også sende en pakke med ca. 1800 forskellige logoer...
Avatar billede martinwest Nybegynder
08. februar 2000 - 20:54 #9
du skal bare gå ind på denne hjemmeside www.nof.dk der kan du spørge ham om noget og han vil med garanti kunne hjælpe dig som han har gjort så mange gange med mig.
med venlig hilsen Martin West
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
06. juli 2000 - 02:29 #10
hvis du går ind på www.cellular.dk
der kan du skifte loger via deres hjemmeside.
Avatar billede kirkeby Nybegynder
07. juli 2000 - 22:59 #11
undskyld den lange ventetid....

Jeg har selv fundet et program der kan gøre det, men jeg fordeler lige points til dem der har svaret :)

Mvh Jesper...