Avatar billede cc2000 Nybegynder
07. september 2001 - 12:45 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

DirectX problemer

Jeg har det lille problem at på min engelske Win2k melder den om at DirectX beta\'en er udløbet. Og at jeg skal opdatere. Men jeg kan ikke opdatere den for der er ikke nogen nyere DirectX.
Har installeret DX8.1 og den nyeste jeg kan finde er DX8.0a.
Har prøvet at køre nogen uninstall\'s til DX men ingen af dem virker ordentligt. Kan se den uninstaller Dx men lægger jeg så 8.0a ind kommer den stadig og fejler og gider ikke reinstallere Win2k.
Nogen der har nogen råd?
Avatar billede addce Nybegynder
07. september 2001 - 12:51 #1
prøv at installer directx 8 igen eller en anden
Avatar billede 2-cool Nybegynder
07. september 2001 - 12:55 #2
Ja, 8.1 er en beta, og da final udgaven ikke er blevet udgivet endnu er du fucked, men prøv at afinstallere directx og installere 8.0a. Det er bare ikke altid man kan afinstallere directx! :(
Avatar billede cc2000 Nybegynder
07. september 2001 - 12:56 #3
har jeg prøvet flere gange.. men det ser ud til den bare skulle ha en pause. Den har ikke været genstartet siden jeg legede med den igår aftes. Og det virkede ikke i går aftes. Men nu ser det ud til at virke.
Hmmm... underligt.
Nå jeg opretter sq et nyt spørgsmål hvis det kommer igen.
Avatar billede cc2000 Nybegynder
07. september 2001 - 12:57 #4
lige lidt point for forstyrrelsen.