Avatar billede edderkop Nybegynder
07. september 2001 - 12:03 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Ghost af Compaq IPAQ m. USB Drev

Hvordan ghoster jeg en IPAQ med usb a drev. OS Win2000?
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 12:19 #1
Bruger et af de nyeste ghost programmer Ghost 7,0 fra symatech eller Drive Image pro fra PowerQuest, programmet der kan klare opgaven fylder kun et par disketter.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 12:21 #2
Programmet som du ønsker at ghoste windows 2000, med skal blot være installeret under windows 2000, der er dog ingen der siger det skal være på den partition, som du ønsker at ghoste.
Avatar billede edderkop Nybegynder
07. september 2001 - 12:36 #3
Tja det var også planen. Der er desværre ikke muligheden for at vælge a: til boot i bios.
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. september 2001 - 18:20 #4
Jeg endte med at pille harddisken ud og gøre det fra en rigtig computer (med PS/2 stik). Det er skete da jeg bootede op på diskette drevet (USB) og startede ghost, var at USB keyboard og mus ikke fungerede!
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. september 2001 - 18:20 #5
Det var en IBM netvista....
Avatar billede edderkop Nybegynder
08. september 2001 - 00:10 #6
Jeg har 8 ipaq og har ikke lyst til at skille dem ad med jævne mellemrum.
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. september 2001 - 00:17 #7
Tænkte jeg nok .. men det var i hvert falde min erfaring...
Avatar billede hobitten Nybegynder
08. september 2001 - 18:17 #8
Er det ikke muligt at laven boot cd.. evt lægge de filer den vil lægge på a: over på en cd og så boote fra den...

Det burde være muligt har dog aldrig haft brug for det!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. september 2001 - 19:37 #9
Jo, de fleste brænderprogrammer i dag kan lave boot CD\'ere... Nero kan i hvert falde godt!
Avatar billede edderkop Nybegynder
09. september 2001 - 00:30 #10
Jo den mulig har jeg overvejet, jeg har dog kun et dvd drev. Jeg havde også overvejet en dos partition på ca 10 MB jeg kunne boote på og aktivere ghost.
Der må da være en nemmere løsning. Jeg havde håbet på en netværksløsning.
Avatar billede edderkop Nybegynder
08. november 2001 - 00:52 #11
Er der andre ned kharder der ønsker point så er det nu!
Jeg valgte boot cd løsningen, efter at have prøvet at partitionere mig ud af problemet.
Avatar billede edderkop Nybegynder
08. november 2001 - 00:53 #12
Der skulle stå \"Er der andre end kharder\" :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. november 2001 - 07:09 #13
Jeg var jo lidt med ... så jeg skal bare have lidt :)
Avatar billede hobitten Nybegynder
09. november 2001 - 00:10 #14
me2
Avatar billede edderkop Nybegynder
18. november 2001 - 22:28 #15
Tak for hjælpen, sorry den lange svar tid.