Avatar billede bassballs Nybegynder
07. september 2001 - 11:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

EnableClearTextPassword

Hej

Er der nogen der ved om stien i regedit under win2k til at \"EnableClearTextPassword\" er den samme som i NT4.
Jeg har søgt nettet rundt men kan kun finde oplysninger om dette til win98 og NT

Tak fra Bassballs.

(det er meget vigtigt for mig at få løst problemet)
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 11:25 #1
Den hedder Enable plaintextpassword, og jeg finder lige stien til dig...
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 11:26 #2
hkey_localmachine/system/controlset001/services/lanmanworkstation/parameters

Her opretter du en Dword \"EnablePlainTextPassword\" med værdien 1
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 11:28 #3
eller også er det i currentcontrolset i stedet for controlset001 - det er vist for administrator only...
Avatar billede bassballs Nybegynder
07. september 2001 - 11:31 #4
tusind tak skal du have, jeg arbejder med linux server og blandede klienter og vil gerne have alle mine services i en passwd database under linux.

bassballs
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 11:33 #5
selv thx - sidder på kollegie med linux servere og win klienter - træls før man finder ud af det...