Avatar billede babapap Nybegynder
07. september 2001 - 10:02 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Farveforstyrrelser

Jeg oplever ind imellem problemer med farveforstyrrelser, i form af at der lægger sig et rødligt filter henover min skærm. Er der nogen der kan afhjælpe mig med dette problem?
Avatar billede disky Nybegynder
07. september 2001 - 10:05 #1
prøv at \'de gause\' din skærm
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2001 - 10:07 #2
skærmen kan være lettere defekt - eller der kan stå noget stærkt magnetisk i nærheden (fx en højttaler)...

men prøv lige degauss fra skærmens menu først..
Avatar billede phrozia Juniormester
07. september 2001 - 10:07 #3
Hvad gør du for at komme af med den røde farve?

klasker den en? det kunne vel tyde på den skal udskiftes?
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 10:08 #4
Hvis intet af det ovenstående virker, er der sikkert noget i vejen med enten strømforsyningen eller elektronkanonen - ting bliver slidt, gør de! Og man kan ikke rigtigt afhjælpe det - medmindre man vil give kassen for det!
Avatar billede babapap Nybegynder
07. september 2001 - 10:12 #5
Håber det virker, jeg har klistret højtalere op på min skærm med powerstrips, så dem piller jeg ned hvis degause ikke virker, tak for hjælpen!
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2001 - 10:29 #6
hvad hjalp så?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
07. september 2001 - 10:30 #7
Hvis du modtager opkald/besked via mobil kan det forstyrre skærmen !
Avatar billede babapap Nybegynder
07. september 2001 - 10:48 #8
Indtil videre har jeg ingen problemer, men det kommer og går, så jeg må se tiden an...