Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 09:37 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Min com ødelagt efter downlaoding af server-u

Hey alle sammen. jeg ville gerne vide hvordan man lavede egen ftp server

http://www.eksperten.dk/spm/106689
Her er hvad der sker. for nu kan jeg ikke starte min com op igen

HØR HER EN GANG ALLE SAMMEN!
JEG VAR INDE PÅ www.DOWNLOAD.COM OG DOWNLOADE SERVER-U
DA JEG VILLE ÅBNE DET LOADEDE MIN COMPUTER MEGET LANG TID, IND TIL JEG BESLUTTEDE AT GENSTARTE!
MEN COMPUTER HAR ALDRIG VÆRE OPPE AT KØRE EFTER DET TIDSPUNKT.
SÅ NU VIRKER DEN IKKE MERE :-(

Når jeg starter skriver den dette ude i dos...

Beskadiget eller mangler tastaturdefinitionsfil

Filen COUNTRY.sys blev ikke fundet.

Følgende fil mangler eller er ødelagt C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\VMM32.vxd
Skriv navnet på windows-indlæseren (f.eks. C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\VMM32.vxd)
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 09:38 #1
På forhånd 1000000 tak
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 09:39 #2
Hm... det virker som om Windows er godt fuck\'ed up... jeg sidder på  min skole nu, og kan ikke umiddelbart hjælpe dig, men kan du starte den op i fejlsikret tilstand?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
07. september 2001 - 09:40 #3
hvilken windows ??
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 09:40 #4
nej det har jeg prøvet
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 09:40 #5
windows me
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 09:41 #6
jeg vil gerne prøve at undgå at formatere drevet og instalere igen
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 09:43 #7
Hm... har du ikke bare Windows liggende alene på f.eks. c:, eller har du også programmer, dokumenter osv. liggende på det?
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 09:43 #8
Windows ME = Windows Meget Elendigt

Du skal jo tilsyneladende have fat i den fil, den spørger efter. Jeg kan ikke huske, om der er et reparationsværktøj med til ME. I 2000 smider du bare CDen i og booter - og reparerer herefter den eksisterende installation - så er den kørende igen. Prøv at boote fra CDen og se, om du har samme muligheder...
Avatar billede hojben Novice
07. september 2001 - 09:44 #9
så længe du ikke har installeret Serve-U er det ikke den som har fucket din boks.... Du ber selv om at få problemer når du har Win ME.
Prøv at smide en ny installation oven i.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
07. september 2001 - 09:45 #10
For at gendanne systemfiler skal du køre filen sfc hvis du har mulighed for at det!
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 09:48 #11
ja
jeg prøver lidt sener da min win me cd er lånt ud :-(
men jeg skriver tilbage hej hej
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 09:49 #12
Jeg kan desværre ikke sende dig filen lige nu, da jeg sidder på min skole, og har først fri 12.45, men skal hjælpe videre når jeg kommer hjem hvis jeg kan!
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 09:57 #13
ok i orden
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 10:00 #14
prøv lige hør her.
Jeg kan ikke engang skrive D:
den bliver bare ved med at skrive den der fejl.
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 10:09 #15
uha det betyder jo også at jeg ikke engang kan formatere :-(
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 14:05 #17
Hm... jeg kører selv Win2k, og har selv 3x country.sys filer på min maskine - kan du se hvilken mappe filen skal ligge i på din maskine?

Jeg kan sende den til dig?
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
07. september 2001 - 20:13 #18
Hej alle sammen :-)
Nu har jeg fundet ud af det men det endte med at det blev forretningen hvor jeg havde købt den lige kikkede på den..
men tak for hjælpen alle sammen
de 2 der har svaret for hver 44 poin :-)
ses