Avatar billede morton Nybegynder
07. september 2001 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word åbner ikke filer fra extranettet!!

Jeg sidder på mit extranet og skal have åbnet nogle filer som ligger derpå, men når jeg klikker på en fil åbner Word sig bare og der kommer et lille ikon som symbolisere et stykke papir (tror jeg). Hvorfor kan jeg ikke åbner dem?

Håber i kan hjælpe!

Hilsen Morton
Avatar billede morton Nybegynder
07. september 2001 - 09:08 #1
Jeg tror det er et javascript symbol..
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
13. september 2001 - 10:24 #2
jeg tror at du gemmer i det forkerte format prøv at sætte nederste box i dialogboxen til alle fil typer kan gøres i både gem som menuen eller åben menuen
Avatar billede morton Nybegynder
13. september 2001 - 19:48 #3
Jeg er helt sikker på de er gemt som Word\'s .doc filer
Avatar billede morton Nybegynder
03. juni 2006 - 18:11 #4
lukker