Avatar billede a_hyltoft Nybegynder
06. september 2001 - 23:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Asus bundkort A7M266

Jeg har købt mig et sådant bundkort. Og har sat cpu\'en på og blæseren. Men den vil ikke køre når jeg starter op. Blæseren på nordbrogen vil heller ikke.
Vis der er nogen der kan løse dette problem får de point ellers gives ingen.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. september 2001 - 23:15 #1
hvor stor er din strømforsyning??

hvis der slet ikke sker noget så er din strøm forsyning nok for lille hav mindst 300wat i
Avatar billede a_hyltoft Nybegynder
06. september 2001 - 23:16 #2
det er en 300 Wats jeg har.
Avatar billede vistodk Nybegynder
06. september 2001 - 23:16 #3
og du har vendt processoren rigtigt?.. ellers de små ledninger sat forkert i.
Avatar billede a_hyltoft Nybegynder
06. september 2001 - 23:17 #4
De kan kun sidde på en måde...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. september 2001 - 23:20 #5
kommer der slet ikke lys eller noget
Avatar billede atila Nybegynder
06. september 2001 - 23:26 #6
Du har ramlet ind i store problema når blæserne ikke kører. Vent på di store drenge kommer til spm.
Avatar billede a_hyltoft Nybegynder
06. september 2001 - 23:37 #7
jo der er massere af lys
Avatar billede atila Nybegynder
07. september 2001 - 00:35 #8
Din Cpufan? Kørt den?
Avatar billede a_hyltoft Nybegynder
07. september 2001 - 08:22 #9
nej det gør den...
Avatar billede atila Nybegynder
07. september 2001 - 11:05 #10
Avatar billede atila Nybegynder
07. september 2001 - 11:58 #11
Prøv selv om at makse gider!
Avatar billede beorn Nybegynder
07. september 2001 - 21:04 #12
sker der noget når du trykker på start knappen?? rykker blæsererne sig lidt eller sker der ingen ting??? hvis der intet sker så prøv at fjerne alle de små kabler (fra intern speaker og reset knap og alt det der) tag en ganske normal jumper og rør de to ben som powerknappen skal sidde på.
stadig ingenting. prøv at fjern alt hardware fra bundkortet undtagen cpu/ram.

hvis blæseren rykkede sig lidt, så tjek om der er en skrue eller monteringsdims som kortslutter dit MB. prøv også at kikke under motherboardet.

hvor er det er at er massere af lys???? du har en check diode på MB, den skulle gerne lyse. hvad med dioderne på forsiden af kabinettet?
Avatar billede a_hyltoft Nybegynder
09. september 2001 - 14:17 #13
der er ingen svar