Avatar billede fri-hash Nybegynder
06. september 2001 - 21:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fantastisk idé

først : lad jer ikke narre af navnet, jeg er meget ambitiøs.

Jeg har en ide til et program der ikke eksisterer på det danske marked (så vidt jeg ved indtil findes der et lille tysk program der kan noget lignende).

Jeg ønsker samarbejde på et eller andet plan med et etableret firma i københavnsområdet, uanset størrelse og kan stille med et udviklingsteam af datamatikerstuderende på 4. semester.
Hvis nogen har interesse i dette eller har kendskab til nogen der har, så kontakt mig for et uforpligtende møde, hvor du/i kan møde os, se vores tidligere projekter, osv.

Avatar billede splyf Nybegynder
06. september 2001 - 21:48 #1
Hvad skal dette program kunne?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
06. september 2001 - 21:54 #2
Bare en venlig tanke - smid din e-mail, så folk kan maile dig direkte :)

\"... lille tysk program der kan noget lignende\". Undersøg endelig (!!!) om de har patenter der spære for din idé. Gå til: http://www.innovation.sp-aarhus.dk/ > Links > http://www.european-patent-office.org / http://www.dkpto.dk m.fl.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. september 2001 - 22:35 #3
splyf >> Han er nok ikke så dum at han offentliggøre sin ide i et forum fyldt med programmøre?
Risikoen for at nogen nupper ideen er ret stor :o)

Men lidt kontakt-info ville nok være smart.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
07. september 2001 - 00:15 #4
ja, klart kontaktinfo.
email: henrikfrederiksen@mail.dk
tlf: 4082 1183
Avatar billede rka Nybegynder
07. september 2001 - 09:38 #5
Hvad er det som du forventer at partner-firmaet skal kunne hjælpe dig med ?

Salg, Lokaler, økonomi, eller ????

Hilsen / Ralf
Avatar billede fri-hash Nybegynder
11. september 2001 - 20:21 #6
som nævnt i spørgsmålet
det er vores mening at lave det som hovedopgave, dvs. afsluttende projekt på datamatikeruddannelsen.
Vi er ønsker kontakt til virksomheder der kunne have interesse i at være involveret \"på et eller andet plan\" som nævnt i spørgsmålet, så vi kan diskutere graden af engagemaent fra virksomhedens side.....
Avatar billede fri-hash Nybegynder
29. september 2001 - 09:29 #7
lukkes