Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:20 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Den sidste nye vers.?

WIN ME har haft en del børnesygdomme som nu skulle være udbedret siden den kom på gaden. Men hvad hedder så den sidste nye udgave af ME?
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 21:22 #1
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:25 #2
Tak for det. Har ellers ikke hørt så meget positivt om ME men som sagt så var det vist pga. børnesygdomme.
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 21:26 #3
grevinden> den version er den samme som altid :)
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 21:27 #4
Og her kører WinMe betydeligt bedre end win98 2. udgave nogensinde har gjort ;)
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:29 #5
Vil det sige at der ikke er kommet nogle nye vers. siden den udkom? Var ellers inde hos Alcotini i går og spurgte om det var noget værd. Har hørt så mange der ikke har været særlig heldige med ME. Det var så ekspedienten der sagde at det skulle være et ok styresystem nu!
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:30 #6
Jeg har også selv win98 2. edition, men er nu begyndt at døje med at det hele fryser, så derfor var det måske en idé at opgradere når maskinen alligevel skal formatteres.
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 21:30 #7
øjeblik... undersøger det lige :)
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:31 #8
okay
Avatar billede perth1893 Nybegynder
06. september 2001 - 21:39 #9
Den hedder 4.90.3000 og det har den altid heddet.
Men ME er utrolig følsom verfor korrekte drivere m.v.
Og det er en god ide altid at holde den opdateret via Windows Update
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 21:42 #10
jep, i´ngen ny version af winme - ekspedienten ville nok bare gerne sælge dig winme - det sælges stort set ikke pga. rygterne som du jo selv har hørrt :)
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:45 #11
perth1893->Da vel ikke drivere til f.eks. min HP printer?
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 21:47 #12
nej du kan ikke opdatere dine drivere til printeren via windows-update - gør det herfra: http://www.hp.com/cposupport/software.html - hvor du skriver modelnummer os så kommer den med link tl dine drivere :)
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:48 #13
Jeg mener, nu har jeg ingen scanner. Hvis jeg så går ud og køber en så følger der jo en driver med fra den fabrikant. Kan jeg så risikere at den ikke kan køre med ME?
Avatar billede perth1893 Nybegynder
06. september 2001 - 21:49 #14
Måske ikke lige printeren. Den har jeg nu heller ikke haft problemer med.
Men driver til grafikkortet er noget der virkelig kan give problemer.
Og så ved jeg jo ikke hvad du ellers har installeret?
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:49 #15
hotpop->Det var også det jeg mente....:-)
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:52 #16
Har ikke så meget \"fikomdik\". Har ikke brugt maskinen så meget, men er nu begyndt at \"lege\" noget mere. Så det kunne jo være at man blev så bidt af det at der var et eller andet spændende man gerne ville putte i den.....haha
Avatar billede perth1893 Nybegynder
06. september 2001 - 21:52 #17
Du kan ikke altid være sikker på at di drivere, der følger med diverse produkter er up to date. Produktet, f. eks. scanneren, kan jo være fra før ME\'s tid.
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:57 #18
Dvs. at jeg skal købe det sidste nye indenfor scannere. Hvornår udkom ME egentlig? Min maskine + printer købte jeg i 1998. Så kan jeg risikere at den driver der hører til min printer kan lave knuder!
Avatar billede perth1893 Nybegynder
06. september 2001 - 21:58 #19
ME udkom så vidt jeg husker i august 2000.
Avatar billede grevinden Nybegynder
06. september 2001 - 21:59 #20
Nå, jeg har da fået lidt at tænke over.
I skal ha\' tak for hjælpen.
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 22:01 #21
velbekomme :)
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 22:05 #22
Takker for points :)
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2001 - 23:18 #23
Ja august 2000 udkom ME, men de sidste børnesygdomme har Microsoft opgivet, man er ved at pensionere ME, da dette system aldring vil komme til at leve op til Microsofts forventninger.Man satser nu på XP, som ser betydelig mere lovende ud også i peronal version.