Avatar billede trenskow Nybegynder
21. maj 1999 - 19:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad er den nyeste version af win2000, og hvor kan den hentes?

Se overskrift
Avatar billede snowball Novice
21. maj 1999 - 20:51 #1
Har du tænkt dig at hente et par hundrede megabyte via modem ??? Have fun si'r jeg bare.
Avatar billede boa Nybegynder
22. maj 1999 - 21:41 #2
Jeg gi'r ikke det her som svar, for jeg har ikke en URL til dig.

Windows 2000 kører vist nu i Beta 3, Release Candidate ?

Den kan ihvertfald lovligt hentes hos http://msdn.microsoft.com, men kun hvis man er medlem af deres developer-program.
- Og selvfølgelig får man den som beta-tester.

Efter mit bedste vidende er der ikke nogen rigtig "lovlige" måder at få fat på Win2000 på for os almindelige dødelige (correct me, if I'm wrong).

Hvis du er til den slags, skal du nok søge efter Win2000 hos CD-piraterne,
for som snowball skriver, er der jo ikke meget grin ved at DL så store mængder (selvom du uden tvivl med lidt søgen kan finde den på diverse warez-sites omkring på nettet).
Avatar billede trenskow Nybegynder
23. maj 1999 - 11:59 #3
Takker for kommentarerne, men det er muligt at hente hvis man kender nogen som har kabelmodem, så er det ikke så slemt
Avatar billede sorenmt84 Juniormester
25. maj 1999 - 12:42 #4
Du kan hente det på Microsofts engelske hjemmmeside
www.microsoft.com
Du kan også bestille det på en cd
Avatar billede boa Nybegynder
25. maj 1999 - 20:15 #5
stsejs>>

Så skal man være medlem af Microsoft's Corporate Customer Preview Programme (hvo'n man så end bli'r det(?))
Avatar billede janbb Juniormester
30. maj 1999 - 11:35 #6
Beta 3 kan forudbestilles på microsofts
danske hjemmeside med lovning om fremsendelse indenfor 6+4 uger.
Er altså ikke iflg leverandøren,
der jo driver hjemmesiden aktuelt tilgængelig, hvilket jo betyder at der ikke er noget svar på dit spørgsmål, hvilket er svaret.Iøvrigt er det da u-troligt spændende at forestille sig at
DOS-sen er ikke-eksisterende i denne version.Jo jeg venter skam spændt, det må du vel osse. Iøvrigt er den utolig billig - 468 kr for en proff. vers og
vistnok nedtil 168 for "skrabet".Helt
andre priser end vi har måttet betale hidsenstils for windows-opgraderinger.
Avatar billede trenskow Nybegynder
01. juni 1999 - 18:02 #7
Jeg har selv build 2012, så et eller andet sted, kan den vel hentes
Avatar billede janbb Juniormester
01. juni 1999 - 18:12 #8
Fortæl os noget om den.Det der med dossen - Passer det.
Avatar billede trenskow Nybegynder
01. juni 1999 - 22:44 #9
Nope, den kan skam også køre Command prompt, og starter næsten op ligesom win95/98
Avatar billede jm_kk Nybegynder
24. juni 1999 - 13:08 #10
boa>> Hmmm... ja jeg har lige modtaget Windows 2000 Advanced Server i en Corporate Preview udgave.

Den danske:
http://www.microsoft.com/danmark/products/windows2000/

ellers se på:
http://www.microsoft.com/windows/preview/order.asp

Indtast din e-mail, og udfyld den efterfølgende formular.

Avatar billede tomb3 Nybegynder
28. september 1999 - 23:53 #11
Beta3 er gammel, den kom ud i April.
Vi er nu nået til Windows2000 Relese 2164

Du kan ikke købe dem på legal vis. Det er kun nolge beta testere der får den. Du kan sagtens bestille Beta3 frs Microsofts side, men til hvilket nytte, når den er gammel ? Prøv at se om du ik kan få relese 2146 et sted :)