Avatar billede steen_hansen Forsker
06. september 2001 - 12:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HASTER! rnaapp vil ikke lukke HASTER!

Når pc\'en har været på nettet, vil rnaapp ikke afsluttes automatisk (modemet). Jeg trykker ctrl+alt+del, markerer rannpp og ASLUT JOB. Herefter vil pc gerne lukke ned, og den vil også genstarte. Bliver det IKKE afsluttet, får jeg \"Vent et øjeblik....\" - og der bliver den stående. Hvorfor vil den ikke lukke ned, og hvordan skal det løses?

PIII 500 mHz
Windows 98 SE

En enkelt konflikt: PCI Standard RAM controller: Hukommelsesområde 00000000 - 0000000F anvendes af:
    Systemkortudvidelse til PnP BIOS

Umiddelbart tror jeg ikke denne konflikt har nogen betydning mht. dette problem, men jeg kan ikke fjerne den. Det hukommelse spænder BREDT, skulle jeg hilse og sige! HJÆLP!
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. september 2001 - 12:16 #1
Undskyld, den hedder rnaapp.
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. september 2001 - 12:24 #2
PS: Modemet er et Lasat Speed II ISDN-modem, jeg har opdateret driveren på Eicon\'s hjemmeside.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. september 2001 - 12:33 #3
Har du også opdateret din firmware til modemet, som du også kan finde på Eicon\'s side.

/per
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. september 2001 - 12:52 #4
Ja, det er den nyeste version, 1.37
Avatar billede kajfas Nybegynder
06. september 2001 - 13:40 #5
Hastværk er lastværk, hvorfor så travlt?

Nå, du er jo ikke alene om problemet, se fx http://www.oswego.edu/~help/rnaapp_exe_errors.html

For mulige løsninger, se:

http://www.link.com.eg/docs/RNAAPP.HTM

http://www.faqs.org/faqs/windows/win95/faq/part08/section-10.html

Avatar billede steen_hansen Forsker
06. september 2001 - 14:26 #6
Jeg kan se, at problemet kan løses, men det vil tage for lang tid, jeg skal hjem til min pind nu. Men det kræver jo, at jeg fjerner div. protokoller og geninstallerer kun de nødvendige. Så vidt jeg lige kunne skimme.

Tak for hjælpen