Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
06. september 2001 - 11:55 Der er 19 kommentarer

Projektdeltager søges!!!

Jeg søger deltager til et seriøs internet projekt, hvor vi skal udbyde et effektiv internetløsning af normale bogføringsprogrammer. Jeg er selv revisor ( 24 år ) HD 2.del studerende ´så jeg kender til noget teorien men jeg mangle nogle som kan lave softwaren og kan udvikle ideen.

Skriv hvis det har interesse?
Mvh

Tommy Mikkelsen

Skriv til mig,

tommymikkelsen@sol.dk

Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2001 - 12:12 #1
du skriver ikke så meget om hvad disse deltagere skal kunne og hvad de skal lave... er det hjemmeside der skal laves - selve programmet - eller noget andet?
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
06. september 2001 - 12:25 #2
jeg mangler mest programmør som kan lave et databaseprogram. Er du hård til det?

Tommy
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2001 - 12:33 #3
well - jeg kan lidt database... men ikke nok til at kunne udvikle et sådant system. Bruger mest database til web-brug - er nemlig asp-programmør...

så desværre...
Avatar billede hsgroup Nybegynder
06. september 2001 - 13:04 #4
Der findes jo allerede rigtig gode og billige Økonomisystemer - så tror du ikke du er for sent ude?
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
06. september 2001 - 13:36 #5
Min idé er at det skal være til web-brug, så kunden logger ind på en hjemmeside og taster sin kasserapport ind. Det samme kan så revisorer og dermed kan han gå direkte ind og se tallene og evt rette noget. Er det sådan noget du kender til?
Avatar billede sigski Nybegynder
06. september 2001 - 14:55 #6
Kan du ikke sende en beskr. til

css@affix.dk

vi er meget intereserret, men dog mest i det designmæssige af siden
Avatar billede sigski Nybegynder
06. september 2001 - 15:17 #7
har smidt en mail
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2001 - 15:30 #8
yeps - helt korrekte... programmeringen af siden samt et evt samarbejde mellem databasen (access) og webbet er hvad jeg kan
Avatar billede hsgroup Nybegynder
06. september 2001 - 15:37 #9
tommymikkelsen--> det findes også allerede :-)
Avatar billede sigski Nybegynder
06. september 2001 - 15:38 #10
URL....
Avatar billede yaief Nybegynder
17. september 2001 - 23:13 #11
At det allerede findes betyder jo ikke, at markedet er lukket. Hvis der stadig findes masser af revisorer og andre derude der godt kunne tænke sig sådan et system - så kan det stadig nås.

Jeg er da også interesseret i at høre nærmere om projektet. Kan selv programmere PHP/MySQL samt designe.

Mvh
Jonas Flensbak
www.noka.dk
Avatar billede tcr480 Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:47 #12
Smid også en mail til mig tak tcr480@ofir.dk
Avatar billede davidchristensen Praktikant
12. oktober 2001 - 23:46 #13
Hey Tommy. Du kan jo smide den samme mail til mig.. Det lader til der er flere interesseret her - det er jo kun endnu bedre. Jeg er selvstændig, har ikke noget økonomiprogram what so ever, andet end de små lapper papir jeg har skrevet mit regnskab på.. :-) Jeg vil gerne være med - jeg er nemlig selv målgruppen - og dette syntes bør være et program som alle vil nemt kunne \"forstå\".. :-) Jeg er fuld af gode ideer.. Skriv nu bare..  post@dlcd.dk :-)

Mvh.
David
-
Avatar billede leif1 Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:15 #14
Hej Tommy

Er selv selvstændig revisor og har leget med De samme tanker, har system der bare skal færdig udvikles med web adgang direkte til vort regnskabsprogram.

Skriv til mig  Leif@revipart.dk

Avatar billede zoner Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:09 #15
Hejsa!

Hvis i finder ud af noget, så er jeg interesseret i at deltage. Jeg kan lave den komplette tekniske løsning i Java Enterprise Edition (j2ee).

smid en email på zoner@paradis.dk
Avatar billede markmusen Nybegynder
05. november 2001 - 10:55 #16
Nu skriver du jo at du er revisor, men har du overvejet at der nok ikke er nogen virksomheder hvis leders hoved indeholder en hjerne der vil så meget som tænke på at stile de data du snakker om til rådighed for revisorfirmaet over internettet. Sikkerheden er ikke god nok!

Ellers en udemærket ide!
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
05. november 2001 - 11:07 #17
Til markmusen.

Tak for din kommentar. Jeg er godt klar over at sikkerheden ikke er god nok lige nu, men det projektet er heller ikke noget som skal være færdig i morgen. Sammen problem havde vi jo også da vi fik homebanking, men næsten alle virksomhederne benytter sig da af homebanking i dag, så det er kuin et spørgsmål om tid.
Avatar billede markmusen Nybegynder
05. november 2001 - 11:50 #18
For at tage et eksempel på dem der siger at de er sikrede optimalt så kan man jo nævne amazon.com som for ca. 6 måneder siden fik \"hugget\" 10000+ brugerprofiler blandt andet kortnummer og udløbsdato på deres visa-kort! Skal vi ikke bare kalde det sur røv?
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2001 - 10:02 #19
???????