Avatar billede hv_elite Nybegynder
06. september 2001 - 09:06 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

mere spændende...

Hej!

Jeg skulle gerne have et lidt mere spændende design, men nu er det bare sådan, at vi spiller i sorte og grå trøjer - hvad kan jeg gøre...

http://www20.brinkster.com/huividar
Avatar billede a_c Nybegynder
06. september 2001 - 09:17 #1
Ja men det betyder vel ikke at alle dine flash animationer skal have en kæmpe sort baggrund.
Jeg synes yderligere at du overdriver med den håndbold mand der ligger som baggrund både i den grønne kant og den grå baggrund.

Desuden så er dit farvevalg temmeligt \'sørgeligt\'.
Det er jo ikke en bedemands forretning.:)

A_C
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. september 2001 - 09:48 #2
Detaljer:
  hvis den lille baggrundsmand nu blev lidt større kunne du nok få ham til at \"gå op\" så mønstreret fortsætter uden brud fra sorte til grå områder.
  Sæt hastigheden lidt ned på den roterende gif i logoet og lad det rotere med jævn hastighed, (dvs sinus(x) pixelbredde, snarere end lineær vækst).
  Den store sorte flade med \"sprængfyldt med overraskelser\" er for svær at læse til at være sjov. Efter meget besvær kommer man frem til \"var det det hele?\". Ups det var en animation der var gået istå. men alligevel, den er der ikke meget ved.
  baggrunden i menuens punkter passer skidt med den generelle gå baggrund, for blålig.

Men det væsentlige er som du selv er inde på at den er sku ikke videre spændende med de farver.
  Hvad med noget græsgrønligt i baggrunden istedet? eller er håndbold altid i hal?

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. september 2001 - 10:41 #3
Hal-gulve har en ganske rar varmgylden farve, ku det være en ide?
Avatar billede rasta Nybegynder
13. september 2001 - 21:07 #4
Det er syndt at der er en kant mellem øverste og venstre frame...
Et bedre farvevalg havde heller ikke skadet...
(lidt lysere og gladere farver...)

/rasta
Avatar billede tareszon Nybegynder
14. september 2001 - 12:19 #5
i spiller/træner profilerne åbner du i nye vinduer - kan du ikke undlade det. Man har jo tilsidst 20 vinduer åbne, eller også sidder man og lukker dem igen hele tiden.

Designet på den enkelte spillers side, kunne også godt lige trænge til en opstrammer, det virker lige simpelt nok i forhold til resten af siden.

når man klikker på dit flash banner på forsiden, åbner den en ny side - med den samme side!!! Lav i det mindste et link til en af undersiderne, eventuelt link til en tilfældig side?!