Avatar billede pornstars Nybegynder
06. september 2001 - 00:33 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Hey
jeg har fået et program af en ven.. Og da jeg pakkede .rar filerne ud, fik jeg kun disse filer :
SOF.bin
SOF.cue
SOF.SFV

Hvordan f.... pakker jeg dem ud?
Avatar billede darkside Nybegynder
06. september 2001 - 00:34 #1
Søg efter winimage den kan
Avatar billede darkside Nybegynder
06. september 2001 - 00:35 #2
Avatar billede pornstars Nybegynder
06. september 2001 - 00:35 #3
hvor henne?
Avatar billede darkside Nybegynder
06. september 2001 - 00:36 #4
Du kan også bare brænde dem med cdrwin
Avatar billede foldager Novice
06. september 2001 - 00:36 #5
Pirateri er ikke tilladt!
Avatar billede morten_b Nybegynder
06. september 2001 - 00:37 #6
Hmmmm det står vel ikke for Soldier of Fortune vel.....

Det ville ikke være helt lovligt.

Hvis ikke kan du hente et program til at pakke dem ud her:

http://www.xp1.com/dciso/fileview.php?file=54
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. september 2001 - 00:37 #7
SOF=Soldier Of Fortune? hmm... :)
Avatar billede darkside Nybegynder
06. september 2001 - 00:37 #8
foldager>>Det kan da være et lovligt program ik...
Jeg har da pakket min egen software i bin & iso filer
Avatar billede pornstars Nybegynder
06. september 2001 - 00:39 #9
Jeg har aldrig nævnt noget om pirateri!

jeg har sagt jeg har fået et program af en ven!

DarkSide det ser ud som winimage kan klare det.. Er lige igang
Avatar billede darkside Nybegynder
06. september 2001 - 00:40 #10
Du skal huske at vælge Extract with pathname når du skal pakke den ud, ellers går der kage i det.
Avatar billede foldager Novice
06. september 2001 - 00:43 #11
darkside> Ja i bin og ISO, hvorefter du pakkede det om i små RAR-filer med samme navn som et kendt spil.....;-) come on.
Hvis folk ikke har fantasi til selv at finde ud af hvordan de klarer piratproblemer må de se at få det.

Avatar billede siam-dk Nybegynder
06. september 2001 - 00:44 #12
Du kan også oakke dem ud med Isobuster
http://home.planetinternet.be/~pv435344/start2.htm
Avatar billede foldager Novice
06. september 2001 - 00:45 #13
pornstars> Nå ja du havde fået det af en ven....nå jamen så er det da helt OK.
Avatar billede pornstars Nybegynder
06. september 2001 - 00:45 #14
foldager  > Hvad med om du knyttede røven og fuckede afstede med dig?

1: Jeg spiller aldrig spil.. Det er i kke andet end tidspilde
2: Jeg har aldrig sagt det var pakket i små rar filer
3: SOF = Send Office Files
4: Hvad mit firma beskæftigere sig med kan aldrig blive din eller nogen andre\'s bekymring..

Avatar billede foldager Novice
06. september 2001 - 00:49 #15
Pæn tone.
Avatar billede pornstars Nybegynder
06. september 2001 - 00:51 #16
Ja fordi folk som dig pisser mig sq af!

Du kommer her og anklager og anklager og anklager og du har ikke en skid og have det i... Så pak sammen og pas dig selv
Avatar billede pornstars Nybegynder
06. september 2001 - 00:51 #17
darkside > Det virkede.. Takker for hjælpen.. Så kan jeg få overført det jeg mangler :)

Avatar billede foldager Novice
06. september 2001 - 01:03 #18
Pornstars> Er du sur?

Det er jo min pointe!
Hvis folk som mig pisser dig af, så smut et andet sted hen. Det er spækket med spejderære-nørder som mig her.

Der er 1000-vis af steder du kan få hjælp til dit PIRAT-show.

Læs dog reglerne
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Det er synd for dig at der ikke er nogen reele SP at svare på lige nu, for så sad jeg ikke her og svarede på dine ynkelige mobsede ord.

Avatar billede jasc_dk Nybegynder
06. september 2001 - 08:14 #19
Årh gå dog hjem Foldager, hvis det generer dig at DU SELV TROR at det er pirateri, er det sgu da dig der har et problem. Han har jo ikke sagt en skid om pirateri...
Avatar billede jasc_dk Nybegynder
06. september 2001 - 08:18 #20
...Der er også folk herinde der spørger om hvordan man sætter en FTP server op. Det er jo ikke billeder af deres hund de skal have liggende der. Vel.... Fjols!

Der er folk der har problemer med programmer, som de ikke engang ved hvad koster. Du er sgu da for naiv, hvis du tror andet. Så hvad laver du her. Du kunne jo komme til at hjælpe nogen, som ikke har opført sig som du ønsker.