Avatar billede snowball Novice
26. januar 2000 - 22:40 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gratis web med FP Svr. Ext.

Howdy !

Er der nogen som kender et godt sted som understøtter FP Server Ext., og hvor det egentlig også virker ???

Det skal selvfølgelig være gratis ;-)

Har fundet et par stykker, men har aldrig rigtig fået det til at virke, så hvis I lige har en side liggende et eller andet gratis sted, så må I gerne lige råbe højt !

Snowball
Avatar billede tobias Nybegynder
26. januar 2000 - 22:45 #1
Lad være med at bruge frontpage det lugter!!!!
Avatar billede snowball Novice
26. januar 2000 - 23:04 #2
Det var ikke den slags kommentarer jeg ledte efter, så BUZZ OFF !!!

Snowball
Avatar billede gl_nok Nybegynder
27. januar 2000 - 10:10 #3
world online har hjemmesider der understøtter frontpage 2K ex.
Du kan bare oprette et gratis abb hos dem, så får du adgang til en hjemme side
Avatar billede snowball Novice
01. februar 2000 - 00:16 #4
Har du et konkret eksempel ?

Snowball
Avatar billede idasofie Nybegynder
16. februar 2000 - 14:16 #5
Prøv http://www.webhostme.com/
Det har virket for mig.

idasofie
Avatar billede snowball Novice
16. februar 2000 - 14:39 #6
Har ud en side jeg kan se hvor det virker ???

Snowball
Avatar billede janbb Juniormester
16. februar 2000 - 22:20 #7
http://geocities.yahoo.com/home/
understøtter frontpage, men du får
ikke ASP.
Avatar billede janbb Juniormester
16. februar 2000 - 22:24 #8
har iøvrigt klikket mig ind på webhostme flere gange hvor der meddeles at de arbejder på deres registreringsdatabase, så man skal
prøve senere, så det virker ikke som noget reelt tilbud aktuelt,
Avatar billede janbb Juniormester
16. februar 2000 - 22:32 #9
http://www.infopaq.net/hosting.asp
lover asp adgang hvis ens web-ide ikke er for pjattet.
De har lovet mig noget plads, men
jeg venter stadig på svar.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 04:30 #10
Hvis du skal have en webserver så kan du lave den selv den er på Windows 98
skriv det i Start/kør

c:\windows\options\cabs\pws\install.exe
Avatar billede gl_nok Nybegynder
13. marts 2000 - 17:20 #11
du efterlyste en side hvor web xt virker hos world online, hvad er det du vil se konkrete eksempler på
jeg er master for en side der ligger hos world online den kan du se på adressen
http://home.worldonline.dk/~vuvejle/
Avatar billede gl_nok Nybegynder
13. marts 2000 - 17:21 #12
neofrost: hmmm skal han så incestere i en fast opkobling for at udnytte den webserver, lidt dyrt måske
Avatar billede snowball Novice
13. marts 2000 - 18:14 #13
janbb: Geocitites understøtter kun FP 2000 Srv. Ext. og jeg bruger FP 98 !

Infopaq tilbyder ikke FP Srv. Ext. !

neofrost: Det er en side som skal ud på nettet !!! Ikke en som jeg bare selv skal kigge på !

gl_nok: Det jeg mener med at jeg vil se en side hvor det virker, er at jeg vil se en side som bruger FP Srv. Ext. og som ligger et sted hvor man gratisk kan oprette sig.

idasofie får pointene da jeg har fået det til at virke der. Godt nok optager de ikke nye "kunder" men jeg havde heldigvis en gammel konto jeg lige støvede frem ;)

Snowball
Avatar billede idasofie Nybegynder
14. marts 2000 - 22:25 #14
tak

is
Avatar billede idasofie Nybegynder
22. marts 2000 - 17:12 #15
Til dem der er intereseret.
http://bizland.com

her får du frontpage
Avatar billede downloadi Nybegynder
03. november 2000 - 21:55 #16