Avatar billede zorro4ever Nybegynder
05. september 2001 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Søger praktikplads

Hej,

Jeg søger en parktikplads som it-supporter/datamekaniker er der nogen her som kender et firma som kunne bruge en praktikant inden for dette område...???

Jeg er en fyr på 33 år og kommer fra Sønderborg.

Jeg venter spændt
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. september 2001 - 15:08 #1
zorro4ever i disse tider er det ikke just nemt at komme i praktik inden for it. Det firmaer er interessede i er folk der tager initiativ og henvender sig til dem. Det er ikke en særlig smart måde at gøre reklame på at stille et spg herinde...!

-Jonas
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. september 2001 - 15:11 #2
jeg kender måske et sted - skal bare lige spørge dem først / vender tilbage imorgen.