Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
05. september 2001 - 11:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man og tilføjer brugere + adgangskoder til en .htaccess

HEjza alle sammen.
Er der en der kan fortælle mig hvor man laver en .htaccess fil + hvordan man tilføjer brugere + adgangskoder til den :-)
PÅ forhånd tak :-))
Avatar billede fireworld Nybegynder
05. september 2001 - 11:21 #1
du laver bare flere \".*\" filer

og giver htaceess til at pege på de følgende brugere

brug htpasswd.exe eller lign til at lave brugerne!
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
05. september 2001 - 11:27 #2
ok men det svar fik jeg ikke meget ud af.
Skal der da bare stå \".*\" filer hele vejen eller hvad?
Prøv lav et fx. med bruger www kode dipz
Avatar billede fireworld Nybegynder
05. september 2001 - 11:31 #3
Det kan jeg ikke .... kan ikke huske hvordan man sætter den op inde i filen

men du skal

bruge

c:\\apache\\bin\\htpasswd.exe

i en dos consol til at lave nye \"brugere\" via dem kan du så ligge dem i din webroot .. og så kan du ligge en HTACCESS i de mapper du vil have sikkeret
som peger på de forskellige brugere..

HTACESSS skal dog sættes op i din APACHE så den er sikker så folk ikke kan download dine \".*\"

filer

,,, hehehe --> ps: jamen dav Frede :)
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
05. september 2001 - 11:32 #4
mike her
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
05. september 2001 - 11:41 #5
hmm det her kan jeg desvære ikke helt bruge jeg finder en vejledning på nettet i stedet ellers tak for hjælpen
Avatar billede fireworld Nybegynder
05. september 2001 - 11:45 #6
hvad kan du ikek bruge`???? hvad snakker du om...
klamt.. fucking lameR!
Avatar billede fireworld Nybegynder
05. september 2001 - 11:46 #7
den hjælp jeg gav er vist mere end 10points værd!
men what ever.!!!! du skal bare ikek forvente hjælp fra min side mere
Avatar billede milo Nybegynder
05. september 2001 - 11:47 #8
dipz, hans svar var jo rigtigt...fordi du ikke forstår det, gir dig ikke ret til at acceptere dit eget spg..det er frækt synes jeg.
Avatar billede www.dipz.dk Nybegynder
05. september 2001 - 18:51 #9
ja men han kunne ikke huske hvordan opsætningen var vel

NOTE:FIREWORLD
Det kan jeg ikke .... kan ikke huske hvordan man sætter den op inde i filen
Avatar billede fireworld Nybegynder
05. september 2001 - 20:06 #10
HEjza alle sammen.
Er der en der kan fortælle mig hvor man laver en .htaccess fil + hvordan man tilføjer brugere + adgangskoder til den :-)
PÅ forhånd tak :-))

læs lige selv før du lamer endnu et svar af!