Avatar billede briani Nybegynder
05. september 2001 - 10:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Advarsel til jer der bruger geforce2 Mx

                                                                          Hej med jer
Jeg vil bare lige komme med en advarsel til dem der kører med et grafikkort af mærket geforce2 MX,og kører med windows me,lad være med installerer den nye detonator 3 v 12.41,da den laver uorden i dine systemfiler.
Jeg har lige haft den inde, og min maskine kørte af h til den gik hele tiden ned,og var jeg omme i systemoplysninger og spørge doktor watson,blev der skrevet at ukendt have ændret systemfilerne,jeg prøvede at slette detonator3 og dr watson var tilfreds.Jeg måtte bagefter køre via driverner ind igen,og me.Så nu køre min computer godt igen.
                                        MVH Briani
Avatar billede jhol00 Nybegynder
05. september 2001 - 10:34 #1
Hvae deler du bare pointene ud til den første, der svarer????

- Så tager jeg dem med glæde!
Avatar billede ctv! Nybegynder
05. september 2001 - 10:36 #2
Nej nej nej.. det er altid den anden der får point.. sådan har det altid været! :)
Avatar billede briani Nybegynder
05. september 2001 - 10:43 #3
Jeg er ikke lige inde i det der med at dele point ud,denne skrivelse er bare en advarsel,men den er måske blevet oprettet et forkert sted
Avatar billede bbs Nybegynder
05. september 2001 - 12:28 #4
Tak for oplysningen!
Avatar billede francke Nybegynder
05. september 2001 - 14:30 #5
Jeg bruger Geforce-2 gts pro og havde samme prob og kører nu med ver. 1290
Avatar billede bbs Nybegynder
05. september 2001 - 17:37 #6
Takker for points :)
Avatar billede rasta Nybegynder
06. september 2001 - 18:26 #7
Det er faktisk muligt at hente en patch ned fra Nettet der gør det muligt at køre med detonator 3...
Avatar billede briani Nybegynder
07. september 2001 - 08:46 #8
Hej Rasta
Tak for dit forslag,men jeg beholder den driver der hørte med til mit grafikkort,den er testet af Microsoft det er de andre ikke,og så ødelægger de som før omtalt i mit indlæg systemfilerne,i min windows me.
OBS-Instalerer kun driver der er testet af Microsoft,Så er man sikker på at ens computer bare kører som en drøm,og så undgår man alle de der blå skærme med fejl.
              MVH Brian