Avatar billede sirius Nybegynder
21. maj 1999 - 12:34 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Jubii

Tilmorges da jubii kom op kunne jeg desværre ikke komme ind, fordi det gik for langsomt. Så er der ikke en der gider at emaile mig koden..
så for i 100 point....
Sirius@mail.tele.dk
Avatar billede thomas Nybegynder
21. maj 1999 - 12:36 #1
jeg har postet koden tidligere idag!

copy paster
Avatar billede theartist Nybegynder
21. maj 1999 - 12:44 #2
Jeg tror at drengene fra danmarks største søgemaskine ikke råbte JUBII da de så deres kode, og spørgsmålet er derfor blevet fjernet, så vidt jeg har blevet oplyst...
Avatar billede admin Novice
21. maj 1999 - 12:47 #3
Avatar billede hansen Nybegynder
21. maj 1999 - 13:33 #4
Det lyder ellers spændende det med den kode ;-)

Er det en der er blevet sur på Jubii eller sådan noget ?

Avatar billede snowball Novice
21. maj 1999 - 14:23 #5
Hansen: Hvis du havde brugt mange timer på at lave noget, ville du så ikke blive, rent ud sagt pissed, hvis nogen bare postede dit arbejde uden du vidste det ???
Avatar billede hansen Nybegynder
21. maj 1999 - 14:37 #6
Det kan du tro, ovenstående var ment med blink i øjet, som der også er skrevet.
Fortsat god eftermiddag, nu er det vist blevet kaffetid (-8
Avatar billede Dan Nim Seniormester
21. maj 1999 - 20:21 #7
Dav.

En af grunden til at Jubii fik deres indæg fjernet, kan være fordi at jeg skrev en e-mail til dem om det !.

Det er _ikke_ for at provoker "med" men fordi at hvis jeg SELV have lavet nogle kode, og andre fik fingerne i det, så ville jeg være pisse ireterret over det !

Tænk over det næsten gang.

Ps. Jubii har iørigt også Copyright på deres program koder !!!!
Avatar billede sirius Nybegynder
21. maj 1999 - 20:37 #8
Jeg ville bare se deres kode og se om jeg kunne lære noget jeg ville ikke bruge den til noget alligevel...
Avatar billede Dan Nim Seniormester
21. maj 1999 - 20:52 #9
Klart nok.

På den måde...det have jeg endligt også regnet med at det var !!!
Avatar billede thoeger Nybegynder
22. maj 1999 - 23:54 #10
NÅ, okay der aldrig en eneste af jer der har installeret et piratspil/program. Jeg er da glad for denne rigtige gode moral i udviser!!!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. maj 1999 - 01:49 #11
thoeger....ja ikk
Avatar billede vennen Nybegynder
23. maj 1999 - 15:09 #12
Hejsa....

jeg syntes lige jeg ville være med.
Dette indlæg har jo udviklet sig til et drama.

Det er iorden man fortæller når andres koder bliver offenliggjort, men hvad skal sirus nu gøre med de 100 point. Han får jo ikke besvaret sig spørgsmål.

Har nogle en idé så udsætter jeg 5 point.

forsat god dag.......
Avatar billede cybles Nybegynder
24. maj 1999 - 04:26 #13
Information wants too bee free source=/msadc/Samples/SELECTOR/showcode.asp

Avatar billede cybles Nybegynder
24. maj 1999 - 04:27 #14
Avatar billede thomas Nybegynder
25. maj 1999 - 09:02 #15
ja chatstuff, den er meget god den med at "hvis nogen huggede min kode ville jeg blive sur .." , du postede da rask væk noget kode til paging i et andet spørgsmål som jeg havde mailet til dig!!!

Så klap hamsteren. ;-)

forskellen på Jubii og mig er at jeg syntes det er fint nok at andre ser min kode, hvis det kan hjælpe dem i deres asp udvikling.

det er næsten et år siden (eller siden de begyndte med asp) at jeg "lånte" jubiis kode, jeg mailede dem også og fortalte at der var nogle sikkerheds problemer, men da de ikke svarede/eller lavede det ... jaa, så kigger man deres kode igennem!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
25. maj 1999 - 11:16 #16
thomas....angiv lige et spm, hvor jeg poster noget kode jeg har fået af dig. Jeg vil ikke udlukke det !

MEN !!!. Da du selv skriver at brugeren kan få koden ved at skrive til dig, så er der vel ikke noget galt i det !.

Men Jubii HAR ikke bare givet deres kode væk. DEN BLEVT STJÅLET !!!!!!!!!.

Jeg stjal ikke koden fra dig, men FIK den. Så klap selv lige næbet !
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 11:18 #17
chatstuff hvorfor taler i ikke pænt til hinanden hvem ved hvornår i for brug for den andens hjælp.
Avatar billede thomas Nybegynder
25. maj 1999 - 11:25 #18
rolig nu chatstuff, jeg skrev jo netop at det var fint med mig at vi brugte hinandens kode, jeg har ihvertfald ingen problemer med det! Jeg siger heller ikke du stjal det, men tænk på det du skriver at du bliver sur hvis du finder ud af at nogen har "brugt" noget af din kode. Hva' så når du afleverer en asp applikation til et firma, de kan jo frit benytte din kode til andre formål (andre af deres kunder som du ikke ved noget om)

så lad os nu lige holde kammertonen, og føre diskussionerne på et fagligt niveau!

mht. hvor du har brugt min kode:

http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=595
Avatar billede Dan Nim Seniormester
25. maj 1999 - 11:51 #19
rigtig nok Thomas. Jeg brugte din kode der !.

Ang. Det du skriver med at når jeg aflever en kode til et firma. Så køber firmaet faktis éen licens. Og derfor må de kun selv bruge koden. Men jeg kan selvfølge ikke holde øje med om de giver kode videre !.

Men som du siger, "lad os holde kommertonen" :o)

Og så regner jeg med at denne diskution er afslutter her fra ;o)>
Avatar billede thomas Nybegynder
25. maj 1999 - 11:52 #20
enig, jeg må vist også hellere få noget kode fra hånden idag!
Avatar billede sirius Nybegynder
12. februar 2001 - 09:12 #21
slut.