Avatar billede xburn Nybegynder
04. september 2001 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kordinatsystems program

Er der nogen der kender et program der kan tegne en graf i et kordinat system

Betingelser: man skal kunne sige at X f.eks. strækker sig fra 10 - 60 og man skal kunne skrive formlen for Y
så skal programmet automatisk tegne punkterne ind i kordinat systemet og evt forbinde punkterne

Det ville også være smart hvis man kunne sige at på x linjen skulle der stå 1,2,3,4,5,6 osv. men på Y linjen skulle der f.eks. stå 0,2 0,4 0,6 0,8
Avatar billede keysersoze Guru
04. september 2001 - 18:25 #1
jeg har tidligere brugt matematikprogrammet \"derive\" til dette - så langt fra et prof.redskab, men det fungerede rigtig godt...
Avatar billede xburn Nybegynder
04. september 2001 - 18:29 #2
Okay! Er programmet freeware eller koster det $$$ er det til dos eller windows
Avatar billede xburn Nybegynder
04. september 2001 - 18:34 #3
Okay har fundet en side om det! Det er ærgeligt at det ikke er freeware men jeg download 30. dages trail demoen nu
Avatar billede sluppi Nybegynder
04. september 2001 - 22:25 #4
du kan også prøve Graphmatica