Avatar billede nokia3310 Nybegynder
04. september 2001 - 18:16 Der er 16 kommentarer

Hvorfor kan min nokia3310 ikke ringe.

Hej derude, jeg har lige et spørgsmål jeg håber i kan svare på.
Jeg har købt en nokia 3310 brugt, og har så sat et sim-kort i fra teledanmark.
Den kan godt modtage og sende sms beskeder, men den kan ikke ringe ud eller modtage opkald.
Kan nogle af jer svare på hvorfor.

Jeg har kontakter nogle mobil kendere, men ingen af dem ved hvad det kan være.

Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 18:17 #1
hehe...du har vel købt en der var simlocked...
Avatar billede popstar Nybegynder
04. september 2001 - 18:21 #2
Den var ikke varm vel?
Avatar billede addce Nybegynder
04. september 2001 - 18:23 #3
til el_barto
hvis der var simlock kunne han jo ikke bruge sin 3310 til noget
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. september 2001 - 18:23 #4
Har du spurgt TDC om de eventuelt skulle have glemt at åbne dit sim kort.

Telefonen kan vel også være spæret for ind og udgående opkald.

Eller måske der bare er en god grund til at den var til salg.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. september 2001 - 18:24 #5
God pointe popstar, hvis den er varm, er der to muligheder, den er helt spæret, eller den er delvist spærret med henblik på at spore hvem den nye bruger er. Med det samme den kobler på nettet ved man hvem brugeren er! Skide smart system.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. september 2001 - 18:38 #6
nokia3310 -> Har du bare oprettet en bruger for at stille dette spørgsmål ?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
04. september 2001 - 19:04 #7
Dette kunne se ud til det:

Oprettelsesdato 2001-09-04 18:04:27
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 60
Banner Point 0
I alt 240
Avatar billede nokia3310 Nybegynder
04. september 2001 - 20:48 #8
PS: telefonen er ikke varm
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. september 2001 - 21:05 #9
hmmm, han er vist bare oprettet for dette spms. skyld...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. september 2001 - 22:49 #10
Kender du ham du købte den af? Sådan siden du kan sige at den ikke er varm.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. september 2001 - 23:14 #11
Du kan jo bare henvende dig i forretningen og få dem til at kigge på det !
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 23:18 #12
Der hvor telefonen er købt! *G*
Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. september 2001 - 23:20 #13
Den er jo så ny at der må være garanti på den endnu !
Også selvom du har købt den brugt, så har du vel fået en kvittering med, ellers er du jo et fjols. !
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
29. september 2001 - 23:39 #14
Det er da godt nok ringe, at den ikke kan ringe... :-)
Avatar billede kennex Nybegynder
06. oktober 2001 - 00:31 #15
Det er fordi din konto skal aktiveres inde fra tdc hvis det er dem du har........ du kan nok ringe fra imorgen eller på mandag........
Avatar billede kabelsalg Nybegynder
08. januar 2002 - 18:39 #16
Det kan være kortets skyld at det er galt. det kan dog også være telefonen der skal \"nulstilles\"
Prøv eventuelt dette:
Gå ind under indstillinger.
Find \"gendan fabriks indstillinger\" og tryk ja.

Dette kan måske gøre det