Avatar billede flappyflop Nybegynder
04. september 2001 - 16:29 Der er 8 kommentarer

personlige indstilninger i w98

Jeg skal formattere min hd og geninstallere w98.

Det er dog pisseirriterende, at man skal genindstille alle personlige settings igen, hvorfor er der bare ikke en knap man kan trykke på så man kan eksportere alle ens settings, til et nyinstalleret w98 !

Istedet må man grave i div. mystiske mapper, registreringsbasen, osv. for at finde denne viden, der er fragmenteret udover hele systemet.

Jeg vil gerne gemme følgende :

Foretrukne : Mine 4000 filer i 500 mapper er sorteret efter et ikke personligt alfabetisk system, men når foretrukne gemmes og genindstalleres, er de i        alfabetisk orden. Mine indstilninger for denne mappe må være gemt et sted, hvor ? (kan det være muligt at jeg skal bruge et særligt filkopieringsværktøj, der laver et image af filen, eller lign., så alt info gemmes).

Passwords og brugernavne til samtlige sites jeg har været inde på, disse tegn bliver genskrevet i felterne de fleste steder, hvor ligger dette gemt.?

Autofuldførelse i ie5.5\'s adressefelt, hvor ligger det gemt.?

Avatar billede flappyflop Nybegynder
04. september 2001 - 16:32 #1
rettelse :personligt ikke-alfabetisk system,
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
04. september 2001 - 21:56 #2
Jeg lytter bare lige med her....jvf http://www.eksperten.dk/spm/105512, det er nogenlunde det samme vi er ude efter
Avatar billede johs_j Novice
05. september 2001 - 09:55 #3
Foretrukne er ikke noget problem. Gå ind i stifinderen. I windows kataloget er der et katalog der enten hedder Foretrukne eller Favorites. Stifinderen skal kunne vise alle filer for at du kan se det. Tag en kopi af dette katalog.

De andre to punkter skulle kunne findes under indstillinger i IE5,5
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
05. september 2001 - 16:03 #4
Er det her tæt nok på det du søger ???

http://www.tucows.com/system/preview/195948.html
Avatar billede flappyflop Nybegynder
06. september 2001 - 04:47 #5
Johs j : Du har ikke forstået mit spørgsmål ; jeg VED hvordan man gemmer foretrukne, men bare ikke hvordan man får mapppen til at bibeholde en ikke-alfabetisk-sortering af filerne.

Du har heller ikke forstået de to næste spørgsmål;

jeg spørger ikke hvor man indstiller autofuldførelse til passwords og brugernavne, og til ie5.5\'s adressefelt, men hvordan man overfører allerede gemte indstillinger til et nyt windows.

Prøv at tænke lidt før du svarer næste gang, det er fuckirriterende at skære et spørgsmål ud i pap, og så at folk ikke forstår det alligevel !!!
Avatar billede flappyflop Nybegynder
06. september 2001 - 05:04 #6
Blueved : Hvis du tjekkede programmet ville du vide at det ikke gemmer :

Foretrukne : Eksakt filrækkefølge

Passwords og brugernavne til samtlige sites jeg har været inde på (de bliver skrevet i felterne når jeg klikker på dem)

Autofuldførelse i ie5.5\'s adressefelt. (Disse infos om alt jeg har indtastet tidligere, vil jeg gerne gemme)

Efter 36 timer : Ingen ordentlige svar...
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
06. september 2001 - 07:53 #7
>>>Passwords og brugernavne til samtlige sites jeg har været inde på (de bliver skrevet i felterne når jeg klikker på dem)

Autofuldførelse i ie5.5\'s adressefelt. (Disse infos om alt jeg har indtastet tidligere, vil jeg gerne gemme)

gemmes altså i registeringsdatabasen, det er der vist ingen programmer der kan gemme for dig !
Avatar billede milo Nybegynder
06. september 2001 - 07:57 #8
for at gemme passwords osv. så gem mappen cookies, som ligger i C:\\windows

Det mener jeg da i hvert fald plejer at virke for mig...