Avatar billede mbluhme Nybegynder
04. september 2001 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Danne en internet side af mange WORD filer.

Findes der et program, der kan danne en internet side med indholdet af alle worddokumenter i et bibliotek. Siden skal dannes automatisk, så jeg ikke selv skal side og lave henvisninger til alle filerne.
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. september 2001 - 17:44 #1
du kan lave en ASP side der viser et biblot lige som en stifinder.. så kan brugeren bladre ned igennem.. er det det du mener?
Avatar billede mbluhme Nybegynder
05. september 2001 - 10:42 #2
Nej, det var ikke det jeg søgte, jeg ville have en rigtig intranet side hvor man kunne se indholdet af mine worddokumenter. Jeg ved at Lotus WORD PRO kan dette - så må Word da også kunne.
Avatar billede lrp Nybegynder
07. september 2001 - 14:05 #3
Du kan sagtens gemme Word-dokumenter i HTML-format - men Word har mig bekendt ingen funktioner til at danne dynamiske indekssider med links til disse dokumenter.
Jeg tror du er nødt til at lave en ASP-side, der søger efter html-filer i en angiven mappe og skriver links til disse.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
07. september 2001 - 17:32 #4
Gem dem som HTML-fil og lav en menu så du kan gå frem og tilbage mellem siderne (evt. i en ny frame)
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
13. september 2001 - 09:49 #5
eller brug viseul basis editor i makro makro og viseul basis editor
Avatar billede lrp Nybegynder
09. november 2001 - 09:03 #6
mbluhme >> Kunne du bruge nogen af ovenstående svar?
Avatar billede lrp Nybegynder
05. december 2001 - 08:46 #7
mbluhme >> Acceptér venligst ét eller flere svar - eller uddyb spørgsmålet.