Avatar billede tronier Nybegynder
26. januar 2000 - 11:52 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Voodoo2 problemer

Problemet er at voodoo kortet ikke vil køre sammen med computeren af en eller anden grund hvad kan der være galt?

Computeren er en amd k6 400 mhz. 64 ram der er indbygget et agp 8 mb. grafikkort i bundkortet!
Avatar billede tesmara Nybegynder
26. januar 2000 - 12:44 #1
Prøv at hent de nyest driver fra http://www.3dfx.com og se om det hjælper
Avatar billede exposure Nybegynder
26. januar 2000 - 15:38 #2
Bare ordet AMD burde fortælle alt........ :)

Du kunne også prøve at forklare lidt næmere
Avatar billede borisb Nybegynder
26. januar 2000 - 16:26 #3
Pjat ... jeg har længe brugt et Voodoo2 i min gamle K6-2 300mhz uden problemer.
Avatar billede gnarf Nybegynder
26. januar 2000 - 21:39 #4
Blah exposure, som om der aldrig er problemer med Intel maskiner.

1. opdater dine drivere til 3dfx kortet
2. opdater dit bundkorts agp drivere http://www.viatech.com.tw eller http://www.ali.com.tw
3. Check dit pass-thru kabel
4. Check konflikter i enhedshåndtering
5. opdater driveren til dit on-board agp kort
Avatar billede exposure Nybegynder
26. januar 2000 - 22:04 #5
Det lyde som om i ikke kan lide at høre sandheden........ :)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
26. januar 2000 - 22:23 #6
exposure>>> Det lyder også som om at du ikke kan lide at få at vide at det er noget lort du lukker ud...
Avatar billede exposure Nybegynder
26. januar 2000 - 22:35 #7
Hvorfor sider i her og sviner mig til, når i hellere skulle hjælpe tronier.......... ER DER INGEN I DETTE LAND DER KAN TAGE EN JOKE!!!!
Avatar billede tommys Nybegynder
29. januar 2000 - 10:05 #8
troiner prøv denne adresse der kan man hente et prg som kan opdatere
woodoo2
http://www.glsetup.com/

Avatar billede themadman Nybegynder
08. februar 2000 - 17:13 #9
Først en kommentar til Exposure...
Hvis han kan se sit windowsskrivebord ( eller bare BIOS-Opstarten ) Så har det ikke en S**d at gøre med pass-Thru kablet, da det KUN er voodoo kortet der arbejder når man spiller.... Det almindelige 2D/3D laver ingenting når der spilles.. og vel at mærke at det er voodoo'en han bruger som primær driver...
Så den med pass-thru kablet....... Æd den i dig igen !!!!!
Avatar billede themadman Nybegynder
08. februar 2000 - 17:13 #10
Sorry Exposure... Det skulle s'føldi have været til gnarf den der...

Sorry !!!!!

\\TheMadMan
Avatar billede themadman Nybegynder
08. februar 2000 - 17:15 #11
Og noget andet......
Det er ikke altid at en Voodoo2 PCI altid er så glad for at køre på et kort der er On-Board.... Det lyder underligt.. Men Det er langtfra første gang jeg har hørt om nogenlunde samme problem.... Med grafikkort på Boardet....

\\TheMadMan
Avatar billede gnarf Nybegynder
09. februar 2000 - 09:13 #12
Themadman>> Ah hvad? Æd den i dig igen...?? Jeg kommer med forslag til hvad han kan gøre for at få tingene til at virke. Når det handler om voodoo 1/2 kort så kan der laves fejl med pass-thru kablet. F.eks, hvis man glemmer at der skal et pass-thru kabel i (dumt, men det er set før) så vil ens voodoo2 kort jo ikke virke.

Hvis du så ved noget om hvad man kan gøre med et voodoo2 og onboard grafikkort problemer, kunne du så ikke fortælle manden om det ???
Avatar billede themadman Nybegynder
09. februar 2000 - 18:30 #13
Gnarf>>> Jeg mener bare at: hvis han kan se skærmbillede under opstart af sin maskine.... Så er det sq ikke Pass-thru kablet det er i vejen med...
For som vi jo alle ved er det jo det almindelige kort der laver billedet der, og hvis der ville have været noget galt med kablet.... Ville han så kunne se et billede i det hele taget ???? NEJ... det ville han nemmerlig ikke...

Med hensyn til hvad han kan gøre.....
Den eneste løsning JEG lige kan se er at han disabler hans almindelige grafikkort på boardet ( kan garanteret gøres i Bios'en ) og sætter et andet PCI kort i.... et S3 eller sådan noget. og så lader det køre over den.... Måske ikke den bedste løsning..... Men det kommer sikkert til at virke...
Og det er da billigere end at skulle ud og købe et nyt bundkort ?!?!?!

\\TheMadMan