Avatar billede michael.h Nybegynder
04. september 2001 - 13:03 Der er 2 kommentarer

Dns

Hvor vigtig er det for at en win 200 prof har en dns som peger hen imod en server med en domain. Jeg har bare hørt at win2000 prof ikke brodcaster efter en server med bruger dns er det rigtig.
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. september 2001 - 14:57 #1
Well, det kan give logon problemer! Med at den ikke kan finde en DC! Og når du ikke er logget på domænet, så kommer du ikke så langt...

Avatar billede tomtom Nybegynder
06. september 2001 - 11:11 #2
Det kommer an på domainet. Hvis det er et W2K domain skal der bruges DNS. Hvis det er et WNT domain bruges netbios enten via WINS eller broadcast. Check www.supportweb.dk under tips og tricks for opsætning af w2k pro mod nt-domain