Avatar billede limemedia Nybegynder
04. september 2001 - 11:56 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Fedt firma ?

Hvor finder man det seriøse firma der er interesseret i fjernarbejde eller for den rigtige stilling at komme tilbage til Europa - land mere eller mindre underordnet... ?

Jeg er kommet i akut mangel på job og når jeg ikke har universitetsgrad er det meget svært i dette land (Japan).

Et eksperten CV,
http://www.eksperten.dk/job/cv/vis.phtml?id=825

Men er du eller kender du en der evt er interesseret i en seriøs spiller på markedet er jeg meget interesseret i at høre nærmere.

/ Lars
LJWeb GmbH

Ring på : +81 90 5469 8911 eller mail til ljweb@ljweb.com

PS. Point går til den som giver mig det korrekte hint, med forbehold for ikke alt \"betalt\"
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. september 2001 - 12:59 #1
prøv at kontakt www.softcom.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. september 2001 - 13:37 #2
visto >> nogen du har \"erfaring\" med ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. september 2001 - 13:57 #3
Prøv dig hos:

Interdania A/S
Valhøjs Allé 190
2610 Rødovre
Tlf.: 70 20 20 81
Fax: 70 20 20 82
E-mail: info@webbyen.dk

De \"fremstiller\" http://www.webbyen.dk

-og benytter sig næsten udelukkende af freelancere som dig.
Avatar billede koep Nybegynder
04. september 2001 - 14:47 #4
HJÆLP > Nej ikke Interdania, de er bestemt ikke gode
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. september 2001 - 14:49 #5
koep >> kan ikke komme ind på deres side alligevel...
Avatar billede moroax Nybegynder
04. september 2001 - 14:56 #6
KOEP >

Øhhh...
jeg har kontaktet dem og de ville få en til at ringe mig op senere,
- er der \"noget\" man bør vide ??..

* MoRoax...

Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. september 2001 - 15:06 #7
Der er sikkert meget skidt at sige om mange, men jeg får min betaling til tiden.

koep> Kritik bør desuden altid være konstruktiv eller i det mindste begrundet ! ! !
Avatar billede koep Nybegynder
04. september 2001 - 15:09 #8
Sorry... her kommer så lidt mere!

De holder ikke hvad de lover, giver skylden på andre end dem selv og chefen som hedder Gert er ikke til at snakke med. En meget underlig person.
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. september 2001 - 15:10 #9
aeblenet >> jeg tænker mere fast arbejde end \"freelance\" arbejde...
Avatar billede kane Juniormester
04. september 2001 - 23:22 #10
ljweb........hvis jeg må spørge......hvad dælen laver du i japan??.......var jobbet så godt........eller var det de små japanske kvinder der trak lidt ;)
Avatar billede moroax Nybegynder
05. september 2001 - 00:22 #11
ljweb >>
Ja, fortæl os om Japan,
får du ædt nogle risretter m. hundesmåkød og indbagte rotter ??..

Hehehe...
Nej seriøst,
Hvordan er der dernede ??..

* MoRoax...

Avatar billede moroax Nybegynder
05. september 2001 - 00:24 #12
koep >>
Hmmm...
Hvor seriøse er man når man LOVER at få en til at ringe tilbage hurtigst muligt og INGEN ringer ???...

Hmm..

* MoRoax...
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 04:54 #13
kane & moreax >> skal vi ikke holde den diskussion over email eller ICQ ?
Avatar billede kane Juniormester
05. september 2001 - 06:35 #14
vi skal da ikke diskutere......bare snakke ;)

d.o@micropage.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 07:30 #15
kane >> kald det hvad du vil, snakke, omdiskutere, konferere eller :)
Avatar billede moroax Nybegynder
05. september 2001 - 07:35 #16
hweb >>
det er vel ikke en diskussion at fortælle at de ikke kan overholde en så simpel aftale som at ringe tilbage som lovet,
- Er det ??..

* MoRoax...

Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 07:36 #17
moroax >> det har jeg heller ikke ment, det var mere emnet Japan jeg ikke så grund til at snakke om i mit spørgsmål
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 07:37 #18
midlertidig lukket, men tilbud står ved magt
Avatar billede koep Nybegynder
05. september 2001 - 08:22 #19
moroax  > hvad mener du?
Avatar billede moroax Nybegynder
05. september 2001 - 09:09 #20
koep >
det jeg siger, jeg ringede og snakkede med dem, og han LOVEDE at få en til at ringe tilbage
og det gjore de ikke !??..

* MoRoax...

ljweb >>
Oki (er det SÅ slemt dernede ?? *GG*)
mail mig bare webmaster@xtest.dk

* MoRoax...