Avatar billede gronvold Nybegynder
04. september 2001 - 09:57 Der er 9 kommentarer

runtime error 200

Jeg skal afvikle et økonomiprogram fra W2K men får ovenstående fejlmedelse.
Programmet kører uden problemer på en W98.
Avatar billede disky Nybegynder
04. september 2001 - 09:58 #1
en runtime fejl, skyuldes næsten altid problemmer i programmer.

Altså kan dit økonomi program ikke lide win2k
Avatar billede gronvold Nybegynder
04. september 2001 - 10:01 #2
Du er godt nok hurtig til at svare :-))
Efter sigende skulle det kunne lade sig gøre, jeg har bare ikke set hvordan.
Avatar billede disky Nybegynder
04. september 2001 - 10:02 #3
det var da ikke hurtigt, der gik 59 sekunder :)
Avatar billede gronvold Nybegynder
04. september 2001 - 10:03 #4
OK, det er set hurtigere (58 sek.)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. september 2001 - 10:41 #5
min rekord er 30.
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. september 2001 - 13:15 #6
Hvilket økonomi program er der tale om?

Som disky skriver, så plejer det at være program fejl. Prøv at ringe til supporten af det pågældende program og hør dem ad. Der er stor chance for at de har en løsning til det problem - hvis det alså er en genaral fejl.
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. september 2001 - 13:16 #7
Det kan jo være meget svært at fejlsøge et program, som vi ikke en gang ved hvad er.. :)
Avatar billede gronvold Nybegynder
04. september 2001 - 13:24 #8
Ja, det må jeg jo give jer ret i, men der er tale om et hjemmelavet program (ikke lavet af mig). Efter en yderligere undersøgelse, tror jeg at det drejer sig om en for hurtig processor og ikke selve styresystemet. Nu har jeg prøvet på to andre pc og der er kun den med 200MHz der kan køre det.
Tak for jeres respons, jeg giver hende en gammel bedaget maskine i stedet. :-))
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. september 2001 - 14:59 #9
Det kann selvfølgelig også være en lille ting et eller andet sted på den \"hurtige\" maskine, som laver problemet.... det er sjældent at man ser at en hurtig CPU kan give problemer.... kun i gamle DOS spil.