Avatar billede jakoba Nybegynder
04. september 2001 - 02:58 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Snyderi igen, igen

nielsdk == nielzen == cono    ?flere?

formetnlig ham ser hedder nils fra intercore.dk og websoeg.dk.

http://www.eksperten.dk/spm/65601    nielzdk
http://www.eksperten.dk/spm/104785    nielzen
http://www.eksperten.dk/spm/87548    cono

i 104785 glemmer cono hvem han er logget ind som og svarer for den sin nielzen identitet.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. september 2001 - 03:26 #1
lige lidt mere:
http://www.eksperten.dk/spm/65609    websoeg <-> nielsdk

bare for skæg testede jeg om der var en bruger der hed intercore:
det var der, han blev slettet sammen med \"cyberguden\" i april

http://www.eksperten.dk/spm/65371    intercore <-> cyberguden
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2001 - 03:51 #2
jeg tager hatten af for dig jacoba at du har pillet ham/dem ud og meldt dem til admin man sidder her og bliver ond i sulet over der er en der ødelægger det for alle os andre føj han/de må have dårlig smag i munden vi andre sidder her og fedter med vores 300 point til en start og kæmper os op

hilsen resten
Avatar billede nielzdk Nybegynder
04. september 2001 - 12:36 #3
Hmmm...
Jeg ved ikke helt hva jeg skal svare til det her... Jeg kan vel starte med at undskylde.. og sige.. Jeg har aldrig snydt folk for deres point... Alle har fået med mild hånd.. Læs selv de spørgsmål jeg har oprettet... Jeg kender INTET til Nielzen og Cono... Jeg har godt nok haft nogle andre brugere dengang jeg startede på Eksperten.Dk hvor jeg prøvede at \"snyde\" dvs. overføre point.. men disse brugere er slettet... Min identitet er nielzdk og intet andet.. hverken Cono eller Nielzen..!
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2001 - 13:02 #4
En gang ugle altid ugle = PLATUGLE

resten>
Avatar billede filen Nybegynder
04. september 2001 - 13:06 #5
He he he husk at finde kosten frem og fej for egen dør først
Avatar billede filen Nybegynder
04. september 2001 - 13:07 #6
Ej møntet på andre end nielzdk
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. september 2001 - 13:44 #7
www.nielz.dk er registreret til den fyr du samarbejder med om intercore & websoeg, så lidt kender du vel nok til ham.
Så hvorfor bruger du hans havn hvis du selv hedder noget totalt andet?

resten >> Ikke enig. Folk KAN blive voksne hen ad vejen, og især i den alder kan man nære et rimeligt håb om at de klarer det. Der er ikke nær så meget håb for de 35-60 årige der opfører sig på den måde.
Avatar billede nielzdk Nybegynder
04. september 2001 - 14:21 #8
ehh ja.. Nu skal jeg jo til at forklare... som vel også er rimelig nok.. som du allerede ved arbejder jeg sammen med en kammerat om intercore.dk og websoeg.dk plus nogle andre.. Nielz.Dk var vores første domæne vi lavede noget på og da vi begge har brugt eksperten valgte jeg så loginnavnet nielzdk.. Min kammerat hedder Niels og derfor kom vores første domænenavn til at hedde nielz.dk! Jeg hedder Simon.. som det også fremgår af min email.. simon@intercore.dk ..! Nu håber jeg at min egen dør er ren og jeg vil også ønske jeg kunne forklare for min ven Niels..? Skriv til ham..
Avatar billede filen Nybegynder
04. september 2001 - 15:01 #9
Hmmm lidt muggent alligevel..
Avatar billede cono Nybegynder
04. september 2001 - 16:59 #10
Jeg undskylder meget at jeg \"kom til\" at oprette 2 brugere... Selvfølgelig var det noget jeg gjorde med vilje, men har også fortrut det mange gange.
De eneste brugere jeg nogen sinde har oprettet er Cono og Nielzen. Jeg har ikke noget at gøre med websoeg, nielsdk, nielzdk, intercore, cyberguden, eller de andre 200 brugere du mener jeg er, at gøre. Jeg ved at Intercore, Cyberguden har min ven Simon brugt, men de er også blevet slettet fordi at han snød. Men det er han også holdt op med!
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. september 2001 - 17:05 #11
Har fået brev fra niels der nægter ethvert kendskab til andre brugere end cono og nielzen (som han vist indrømmer er sine egne)

Så ingen vil kendes ved websoeg.

Niels, Simon >> Har i overvejet hvor godt et grundlag for fremtidigt samarbejde det egentlig er når i begge to bare skyder skylden på hinanden når der kommer lidt problemer?

mvh JakobA
Avatar billede cono Nybegynder
04. september 2001 - 17:13 #12
Jeg siger bare at jeg ved at Simon har haft andre brugere... (Intercore, Cyberguden) Det indrømmer han da også selv. Så hvorfor skyder vi skylden på hinanden...
Men ja, jeg indrømmer at jeg har haft to brugere... og det agter jeg ikke at gøre igen!

Men jeg ved ikke hvem websoeg er....
Der er to andre, som også er med til at lave websoeg.dk ..... Den ene hedder Lars, og den anden hedder Jens. Jeg ved kun hvad jensen bruger hedder. Han hedder jenz. Så tjek lige deres brugere ud.
Men en anden gang. Så la\' vær med at beskylde mig for noget jeg ikke kender til, tak.
Avatar billede resten Nybegynder
05. september 2001 - 02:46 #13
som filen siger der er noget muggent ved det her men jacoba du gør et godt stykke arbejde :))

resten>
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. september 2001 - 04:13 #14
http://www.eksperten.dk/spm/65595  websoeg <-> nielzdk
http://www.eksperten.dk/spm/67677

med tak til cono <-> nielzen som udpegede dem for mig.

nogen gange bliver man lidt trist.

mvh JakobA
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. september 2001 - 21:20 #15
brugerprofiler slettet !