Avatar billede The Real Yoda Juniormester
04. september 2001 - 00:07 Der er 6 kommentarer og
10 løsninger

Bare vurdering af designet....

Hejsa...

ked af at lokke jer ind på et site som allerede er oppe, men jeg mangler lidt konstruktiv kritik...

og eventuelt... en karakter-tildeling

sitet er http://www.interdate.dk

i behøber ikke at oprette en profil, da designet er det samme hele vejen igennem...

I skal dog være velkomne til det.... men det giver ikke ekstra points...
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
04. september 2001 - 00:08 #1
pointsne bliver delt imellem de konstruktive kommentare....
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. september 2001 - 00:11 #2
Nydeligt design syn´s jeg.
Pænt og overskueligt.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. september 2001 - 00:12 #3
Siden smutter helt i top ved klik på link.
Det er vel ikke meningen?
Avatar billede webson Nybegynder
04. september 2001 - 00:15 #4
fede farver, dejligt overblik

der kunne godt være et \"til forsiden link\" ved klik på logo.

10@13
Avatar billede snabela Nybegynder
04. september 2001 - 00:49 #5
God og overskuelig side, men en lille detalje, som kunne gøre det en lille tand bedre, lås baggrunden (Noget med bg=fixed)

Men eller kanon god og overskugeligside, og pæn kombination af farver :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 00:51 #6
Ser ikke værst ud, men savner lidt blikfang af en eller anden slags. Musikken har jeg ikke hørt, men den er der nok et sted. undre mig lidt at der skal logges ind alle vejne på adressen, ingen form for besøgstur nogle steder. Det finder jeg er et minus.

Karakter 9 @ 13
Avatar billede snabela Nybegynder
04. september 2001 - 00:52 #7
Forresten er det lidt underligt at \"Opret ny bruger\" ikke er med i øverste liste af muligheder, da man ikke lige ligger mærke til den med det samme....?
Avatar billede snabela Nybegynder
04. september 2001 - 01:00 #8
Min vurdering af siden vil nok være : 9 @ 13 og 10 @ 13, hvis Det med baggrunden og Ny bruger samt at den hopper op ved klik på links bliver rettet :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. september 2001 - 08:06 #9
Selve designet synes jeg ser fornuftigt ud i IE 5.0, NS 6.01. I NS 4.73 er der nogle småfejl med CSS, der ikke virker og en manglende bannerreklame (bare det altid var sådan)

Nydelige farver og overskulelighed er det der slår mig her. Pænt design uden at være prangende.
Login og Opret ny bruger er ikke lige det man ser først. En boks af en slags her vil nok hjælpe.

Du underliner \"5 nyeste mandlige profiler\" - Det er fint nok, men jeg ville tro det var et link.

God resize i NS.

Jeg oprettede brugeren \"tester\" - Den kan du slette igen.

Forfærdelig gimmick med musikken. Hvis jeg vil have musik vil jeg selv vælge hvionår og ikke når det passer jer. Med al respekt :-)

8@13

/Nikolaj
Avatar billede gertk Nybegynder
04. september 2001 - 08:13 #10
det er en let overskuelig side, men næsten lige meget hvad man gør skal man oprettes for... f.eks. Hot or Not kunne man godt tænke sig at komme ind på uden at være logget på
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
04. september 2001 - 10:08 #11
Hvis jeg prøver at sætte mig i brugers sted, vil jeg prioriterer et design der signalerer ro, troværdighed og kærlighed.

Grafisk design:
:)
Fint farvevalg - organiske farver ... også på scroll (IE).
Når nu der skal en tæller med, er denne placeret rigtig fint - næsten usynlig.

:(
De to sorte felter er hidsige og agressive og signalerer nok ikke ro og troværdighed - prøv evt. med andet farvevalg og bløde kanter.
Dine forms på \'Opret bruger\' og \'Log in\' trænger nok til lidt CSS ... og ja, det er ikke meget vi kan gøre, men lidt har også ret - http://www16.brinkster.com/breindal/diverse/forms/forms.html - evt. kan du skifte dine lister og dropdowns ud med \'radiobuttons\' og / eller \'checkboxe\'.

Navigation:
:)
Fint med menulinie i top.
Ok visuel feedback på links

:(
I.a.b.

Tekst:
:)
Fint font- og ordvalg.

:(
Nok lige lidt for selvcentreret ... \'Opret min profil på det superseje Interdate.dk\'

Hjælp til bruger:
:)
Fint med tæller på antal ord i tekstarea på \'Opret bruger\'.

:(
For at understøtte ro og troværdighed kan du overveje, om ikke det vil være en god idé med uddybende forklaringer / inspiration på div. menuer og siden \'Opret bruger\' f.eks. med funktionalitet a la \'overLib\' og \'Bud\' - http://www16.brinkster.com/breindal/diverse/qmark/q_mark.html
Jeg kan ikke se hvor mange m/k profiler der er i databasen.

Andet:
:)
Som helhedsbetragtning en side over middel. Specielt fint med de sparsomme reklamer (selv om helt uden ville være det bedste :)

:(
Returlinket på logo virker ikke (IE 5.5, win -95 på PC).
Overvej evt. om du vil fjerne \'myrestien\' omkring linket på logo - onFocus=\"this.blur();\"

/Tony
Avatar billede jmc Nybegynder
07. september 2001 - 01:30 #12
og hvis man søger på piger kommer der også mænd med!
Avatar billede klatten Nybegynder
07. september 2001 - 09:45 #13
Fint design synes jeg. 9+@13
Vil kun foreslå, at du skifter din ferskenfarvet bagrund men andre farver i ny og næ...måske så farven følger årstiden.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
07. september 2001 - 09:59 #14
\"Billedet må altså gerne være erotisk, med ikke pornografisk....\"
På info siden.
En lille stavefejl. (med = men)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. september 2001 - 13:43 #15
Ser man bort fra de små fejl som der er blevet kommenteret ovenfor, så synes jeg det er en flot site. På nogle af siderne er der en \"Tilbage\" knap, det synes jeg godt i kunne lave på alle siderne, eller lave et punkt der hedder forside i menuen.
Gode farver.
Ikke for mange reklamerreklamer.
Logoet er også ok.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. september 2001 - 13:46 #16
Glemte lige at give karakter:

10@13