Avatar billede goatcx Nybegynder
03. september 2001 - 22:23 Der er 7 kommentarer

Mus failer

min mus har det med og gå i stå uden nogen egentlig grund.
fandt ud af at det hjalp og skrue ned for sampel raten...
men  det hjalp kun i windows =(
i spec ielt quake 2 og 3 har den stadig store problemer...

er en logitech 3 knap\'s ting med scrool hjul...  har tideligere kørt fint
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. september 2001 - 22:23 #1
prøv og rens den
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. september 2001 - 22:24 #2
Køb en USB-mus - det styrer! 120hz uden at skrue op
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
03. september 2001 - 22:31 #3
Gå i stå som ikke reagere overhovedet, eller hænger den bare et øjeblik og så køre den videre. I tilfælde af det sidste, må det være muligt hvis du leger lidt med den (altså musen), at finde ud af omdet er selve musen der kikser (som i trænger til en god gang vatpand med sprit), eller det er selve programmet der hænger lidt og så ville jeg kigge efter en ny driver til at starte med
Avatar billede goatcx Nybegynder
03. september 2001 - 22:33 #4
k den hænger sådan i ca 2 sec
begyndte lige efter jeg installerede  Xp
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. september 2001 - 22:34 #5
Du skal skifte batterierne hvis det er en Logitech Cordless, ellers rens den!
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
03. september 2001 - 22:34 #6
Har overhovedet ingen erfaring med xp, men som udgangpunkt ville jeg finde ud af omd et er hardware eller software relateret
Avatar billede halifax Nybegynder
04. september 2001 - 00:07 #7
\"begyndte lige efter jeg installerede  Xp\"  -  så prøv at installere musen igen, hvis ikke du har gjort det. Og find en driver, der passer til XP og musen.