Avatar billede jan-sch Nybegynder
03. september 2001 - 19:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Bigbrother baggrund

Hej jeg søger en der vil hjælpe,

baggrunden skal være hvid med deltagerne fra bigbrother, de skal være placeret rundt omkring på baggrunden, og de skal være gennemsigtige? nogle der vil hjælpe!
Avatar billede www.michael Nybegynder
03. september 2001 - 19:12 #1
Nej desværre! Jeg ville ellers gerne!

Held og lykke med det.....

Ellers fed ide....

/Michael
Avatar billede eflow Nybegynder
03. september 2001 - 19:13 #2
lidt underlig kategori du har smidt det i...se her:
hvis det er noget nogen skal finde på nettet til dig --> Smid det i Fri debat cat
Hvis det er noget nogen skal lave til dig --> Smid det i Freelance cat
Avatar billede www.michael Nybegynder
03. september 2001 - 19:14 #3
Kan det egentlig ikke være lidt lige meget hvilken kategori det ligger i? Det er jo ikke lige frem Maria Hirse der styrer Eksperten.dk vel?

/Michael
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2001 - 19:16 #4
Det må man ikke bigbrother (c)
Avatar billede jan-sch Nybegynder
03. september 2001 - 19:17 #5
hvorfor må man nu ikke det?, ved godt at bigbrother.dk har copyright på tingene, men der er en masse bbfansider der har billeder af deltagerne osv.
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 19:17 #6
michael->Det er ikke lige meget - det kan resultere i et skævt billed på Top-listerne i den enkelte kategori.
Avatar billede mukanus Nybegynder
03. september 2001 - 19:18 #7
kharder det er da noget totalt lamt lort at sige !!

selvfølgelig må du da tage billeder af folk og insætte dem forskelligt på en bg !!

// Mukanus

damn og det er sq da ligegyldigt om folk skriver den i den forkerte debat helt ærligt i er sq da for langt ude nogle gange !
Avatar billede eflow Nybegynder
03. september 2001 - 19:23 #8
hvis det er BB der har taget billederne kan der være copyright på og hvis der ikke er det, så kan de sådan set slæbe dig i retten...
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 19:24 #9
Mukanus->Det er jo ikke for sjovt, at folk skriver at de har CopyRight til tingene vel!!!

Og din sidste kommentar vælger jeg at overhøre - den viser meget godt at du ikke helt har forstået systemet.
Avatar billede www.michael Nybegynder
03. september 2001 - 19:28 #10
Hmm....- hvorfor har Mukanus ikke ret i det han siger! (han har da lidt ret)

Tsk...- en forkert kategori!

.....og må man ikke tage noget fra nettet? Så kan man da lade være med at lægge noget UD på nettet! \"Internettet - tilgængeligt for alle\"

Ik??

/Michael

Avatar billede Keld Nielsen Forsker
03. september 2001 - 19:30 #11
Det er ikke kun billederne der er ophavsret på - hele konceptet har TVDanmark faktisk rettighed på.
Så en idé som den der kommer frem her, har stor chance for at ende i retten - og jeg tør godt spå om hvem der vinder retssagen.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
03. september 2001 - 19:31 #12
michael>  nej, du må absolut ikke bare tage noget fra nettet, al materiale der ligger på nettet er ophavsretsbeskyttet - og der findes allerede nu mange eksempler på ret stor afregninger.
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 19:32 #13
Michael->Læs lige loven omkring ophavsret - så vil du indse hvorfor mukanus IKKE har ret.
Rent faktisk er alt omfattet af ophavsretten, medmindre der udtrykkeligt står at det er til fri afbenyttelse.
Så nej Mukanus har IKKE ret i det han siger - ihvertfald omkring ophavsret(for den sags skyld heller ikke det andet).
Avatar billede www.michael Nybegynder
03. september 2001 - 19:35 #14
Oooops.....

Jeg trækker mig tilbage!!

Bare glem det der jeg har sagt...
Avatar billede lars_frank Nybegynder
03. september 2001 - 22:30 #15
BigBrother er alligevel ikke en rigtig person, det er bare noget PET har fundet på for at afsløre smuglere!!!
så bare lav det BB design!
Avatar billede jan-sch Nybegynder
18. september 2001 - 14:58 #16
æb