Avatar billede rober Nybegynder
25. januar 2000 - 19:12 Der er 17 kommentarer

Vil du gerne have 100 - 250 point ??????

Jeg vil høre om der er en der vil sætte er login system sammen med et chatsystem
så det navn man er login med er det navn man er på chatten med, men der

der er 100 point. for at lave den
    med indhold som..

    loginbox
    oprate´s side.
    chatsystem

hvis man vil have lidt mere så

    Coadmin
    og en admin

hvis du kan løse mit problem så får du 250 point ialt..
Avatar billede tue Nybegynder
25. januar 2000 - 19:47 #1
Jeg er i gang med at lave en internt mail/chat system...

Det vil sige at når du er oprettet som
bruger har du mulighed for at sende breve til andre brugere, se deres profil, søge efter profiler, og chatte med dem...

Det er ikke helt færdigt endnu, men det
vare nok kun et par dag, før det er fuldendt...

Jeg har godt nok taget copyright på det, men du kan godt får lov til at
bruge en enkel udgave af det, hvis jeg får 450 point for det...

Håber det kan bruges !!!
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
25. januar 2000 - 20:34 #2
jeg kune godt tænke mig en copi af det.
men jeg vil først se det..
Avatar billede jens_elling Nybegynder
26. januar 2000 - 09:14 #3
Jeg vil også gerne se lidt på det, hvis det kan bruges får du dine 450 point.

/Jens
Avatar billede tue Nybegynder
27. januar 2000 - 09:31 #4
Jeg har tænkt lidt over mit forslag...
Og har fundet ud af at det er alt for billigt med de 450 point...
For tænk lige på at hvis i skulle have et firma til at lave det, så
ville det koste mellem 6000-8000 kr. for sådan et system !!!
Så jeg synes at vi kan snakke om 900 point pr. system !!!
I skal selvfølgelig nok få det af se, men det var nok et par dag, før det
er færdigt !!!

Håber det er i orden !!!
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
27. januar 2000 - 21:41 #5
jeg synes nu at 900 er lige lidt formeget..

hvis vi er 2-3 som skal have det kan du få 450 af os hver. så for du da 900 point, for jeg tror ikke at der er ret  mange som vil give 900 for det...
Avatar billede tue Nybegynder
27. januar 2000 - 23:21 #6
Nej, det kan godt være at det er mange point, men det koster altså 6000-8000 kr. at få lavet ved et firma, og om der er 1 eller 3 der vil have det, er vel lige meget, for jeg skal have str. pris,
om der så var 200.000 der skulle have det, så hvis i ikke vil give godt 900 point pr. system, så er det også lige meget, for så for i bare ikke noget system !!!
Avatar billede tue Nybegynder
29. januar 2000 - 19:52 #7
Nå, så er der en beta version ude:

http://www.web-developer.dk/herbsoft/afstemning/eks/index.asp

Hvis i finder nogle fejl, eller i synes at der mangler noget, så send en e-mail til: t_sandal@yahoo.com

Ps. chatten virker ikke så godt endnu !!!
Avatar billede tue Nybegynder
29. januar 2000 - 20:17 #8
Eller kontakt mig på ICQ: 58548143
Avatar billede one Nybegynder
29. januar 2000 - 20:42 #9
Hejsa  Tue  hvordan kan det være du vil af med det script så billigt'?

du skal tænke på at hvis der er en 5 personer som har det  bliver det udentvivl vidre givet.
og til sidst er det open source

skriv lige på

8636555 jeg har måske et andet tilbud (:
Avatar billede tue Nybegynder
30. januar 2000 - 13:29 #10
Så er kommet en ny version:

http://www.web-developer.dk/herbsoft/afstemning/eks/index.asp

Der er blevet rettet et par fejl, og der er nu mulighed for at besvare og videre sende beskeder !!!

Hvis der er nogen der har nogle forslag til nogle andre ting der skal være i dette system, så kontakt mig på:
ICQ: 58548143
t_sandal@yahoo.com
Avatar billede chris Nybegynder
04. april 2000 - 11:42 #11
Hejsa Tue

Dit script ser lækkert nok ud.

Du siger dog at du vil have 900 point for det, da det ville koste 6000-8000 kr at få lavet ved et firma.
Giver du så også samme service/ support. og gratis fremtidige opdateringer  ?

Nå...men til det: Skal du stadigvæk have de 900 point for det system ?
Avatar billede rober Nybegynder
20. oktober 2000 - 03:06 #12
Jeg kan ikke bruge links der ikke virker. Og da jeg ikke har modtage det jeg søge. Men i er da velkomme til at prøve igen..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. oktober 2000 - 06:24 #13
<< tue >>

\"HTTP/1.1 404 Object Not Found\"

Hmm...
Avatar billede kunze Nybegynder
28. juli 2001 - 22:33 #14
<< tue >>

\"HTTP/1.1 404 Object Not Found\"

Hmm...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. juli 2001 - 23:24 #15
kunze:> huh ?
Avatar billede kunze Nybegynder
28. juli 2001 - 23:56 #16
Joker bare... Den URL han skrev virker ikke ;)

Avatar billede kunze Nybegynder
22. februar 2002 - 18:05 #17
Måske der skal lukkes her ?